Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Trenger hjelp til å finne noe på nettet..... Det skal være ett eller annet sted hvor du kan skrive inn navnene til det og typen også får du det regnet ut hvordan dere passer sammen. Jeg tar self ikke dette seriøst , det er noe vi driver med her på jobben. Er det noen her som kan hjelpe meg å finne det..???
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 dersom du trenger noe å drive med på jobben, så kan du vel drive med å lete etter dette?
blåveis Skrevet 7. mai 2004 #5 Skrevet 7. mai 2004 Denne kalkulatoren påstod at jeg og min kjære har ca 12% sjanse..
mari Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Da er det bevist en gang for alle; jeg og amnnen er perfekte for hverandre: 94 %
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #8 Skrevet 7. mai 2004 he he....Prøvde utallige navn sammen med mitt eget....det beste resultatet ble mitt navn + bikkja sitt navn....51 % Arti underholdning..
nessi Skrevet 7. mai 2004 #11 Skrevet 7. mai 2004 Pr i dag har vi tydeligvis bare 13% sjanse for å lykkes sammen, men når vi har giftet oss, og jeg har byttet til hans etternavn, øker sjansen til 27%. Jammen bra vi skal gifte oss da
Serenity Skrevet 7. mai 2004 #12 Skrevet 7. mai 2004 Dr. Love tror et forhold kanskje kommer til å fungere mellom "mitt navn" og "sambo", men sjansene er veldig små. Et fungerende forhold er mulig, men dere må begge arbeide for det. Ikke len deg tilbake å tenk at dette vil selsagt fungere fint, fordi det kanskje ikke kommer til å bli slik du ønsket det skulle. Bruk så mye tid sammen som mulig. Igjen, sjansen for at dette forholdet skal fungere er veldig liten, selv når du jobber hardt med det, vil det kanskje ikke fungere. 23%.. *wheee* Dersom jeg tar hans etternavn når vi gifter oss, øker sjangsen til 47%..
Dødspingvinen Skrevet 7. mai 2004 #13 Skrevet 7. mai 2004 Pr i dag har vi tydeligvis bare 13% sjanse for å lykkes sammen, men når vi har giftet oss, og jeg har byttet til hans etternavn, øker sjansen til 27%. Når jeg tar navnet hans, går forholdet vårt fra 81% sjanse til å lykkes, til 67%. Kanskje jeg skal droppe navnet hans da? Bare for å gardere meg litt
Strid Skrevet 7. mai 2004 #14 Skrevet 7. mai 2004 Vi har 98 % sjanse, visstnok.. Kunne jeg bare fått overbevist ham om det, så
Piglet Skrevet 7. mai 2004 #16 Skrevet 7. mai 2004 Vi har 0% sjanse for å lykkes... Ja, ja, bra jeg fant ut av det nå! Piglet
Labella Skrevet 7. mai 2004 #17 Skrevet 7. mai 2004 Med hvert vårt navn: 26 % Hvis jeg tar hans etternavn: 69 % Hvis han tar mitt etternavn: 94 % Ser ut som om planene om å beholde sitt eget navn må revurderes :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #18 Skrevet 7. mai 2004 Ser ut som om planene om å beholde sitt eget navn må revurderes :blunke: Du får si at Dr Love på nett har sagt at han må bytte etternavn for at dere skal ha størst mulig sjanse til å lykkes..
vonnie Skrevet 7. mai 2004 #19 Skrevet 7. mai 2004 Jeg fikk 0% på meg og min samboer jeg da :o jajaja Dette sto det: Dr. Love tror et forhold kanskje kommer til å fungere mellom vonnie og vinni men sjansene er veldig små. Et fungerende forhold er mulig, men dere må begge arbeide for det. Ikke len deg tilbake å tenk at dette vil selsagt fungere fint, fordi det kanskje ikke kommer til å bli slik du ønsket det skulle. Bruk så mye tid sammen som mulig. Igjen, sjansen for at dette forholdet skal fungere er veldig liten, selv når du jobber hardt med det, vil det kanskje ikke fungere.
blåveis Skrevet 7. mai 2004 #20 Skrevet 7. mai 2004 Sjekka med etternavnene jeg også.. * mitt etternavn på begge; 3% * hvert vårt etternavn 12% * hans etternavn på begge 21% * mitt som mellomnavn og hans som etternavn 23% * hans som mellomnavn og mitt som etternavn 23% * vi begge bytter til hans gårdsnavn 27% * vi begge bytter til mitt gårdsnavn 29% * vi begge bytter til min farmors pikenavn 69% * vi begge bytter til min mormors pikenavn 96% * vi begge bytter til hans farmors pikenavn 97% Hmm.. det er bra jeg går vitenskapelig til verks.. Ellers hadde nok forholdet vårt gått rett i dass.. Vi som hadde tenkt å gå for en løsning med bare 12% sjanse for å lykkes.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå