AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Har du noen gang sagt "elsker deg" til en du egentlig ikke elsker? Og hva legger en i ordet elsker? Hva skal en føle? Anonymous poster hash: 70389...c24
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jeg har aldri sagt det i det hele tatt. Har sagt jeg er glad i noen og har også sagt "I love you" når jeg var sammen med eksen som ikke snakker norsk i mange år. Hvis han snakket norsk kan det hende jeg hadde sagt det til ham uten å mene det. Jeg elsket aldri ham. Håper jeg får muligheten til å si det helt oppriktig! Det må være deilig å elske noen.Anonymous poster hash: 3802c...fc3
Atlanterhavet Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Jeg vet egentlig ikke hvorfor folk sparer så hardt på disse ordene. For meg er det slikt: Glad i noen - glad i noen Veldig veldig glad i noen - elske noen. Hvorfor ikke si det? Det er OK å elske selv om man en dag slutter, det er OK å elske selv om man en dag blir såret. Det er ikke en magisk skjeden følelse, og for meg kommer den for alle de folka som jeg anser som min familie,altså folk jeg vet jeg kommer til å kjenne i mange mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå