Gå til innhold

Liker de meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 16 som noen ganger i bussen eller på gaten møter blikket med andre kvinner. De kan være alt fra 17-26 år men jeg vet ikke helt om det ville vært passende å ta kontakt med dem. Er det noen i samme situasjon her? Eller noen som ville ha syntes at det ville vært greit om en litt yngre gutt sjekket dem opp?

Anonymous poster hash: 72eb3...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan møte blikket til folk uten å være interessert:)

Anonymous poster hash: 98d10...107

• Liker 2
Skrevet

Man kan møte blikket til folk uten å være interessert:)Anonymous poster hash: 98d10...107

Ja selvfølgelig, men noen ganger så møtes blikket flere ganger og hun kan til og med begynne å gi fra seg et lite smil.

Skrevet

Jenter på 17 kan være interessert, men nermer man seg 20 er en gutt på 16 år veldig ungt. De kan smile fordi at de synes du er søt. Men det er ikke sikkert at de er interessert for det om. :)

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Jeg er høy og ser veldig voksen ut for alderen, mange som har trodd at jeg var over 20. Så lurer på om det da kan hjelpelitt?

Skrevet

Det er nok derfor de smiler til deg og de synes sikkert at du ser bra ut. Men når du er 16 år så er du fremdeles en gutt. Damer på over 20 år er kanskje klar til å flytte til en annen by for å studere, være samboer og kanskje få barn. Er du klar for det?

Skrevet

Det er nok derfor de smiler til deg og de synes sikkert at du ser bra ut. Men når du er 16 år så er du fremdeles en gutt. Damer på over 20 år er kanskje klar til å flytte til en annen by for å studere, være samboer og kanskje få barn. Er du klar for det?

Dømmende du skal være da. Det er gøy å bli sjekket opp og flørte litt uten at man må planlegge barn og hvor man skal bo.

Anonymous poster hash: 6c98b...9d6

Skrevet

Dømmende du skal være da. Det er gøy å bli sjekket opp og flørte litt uten at man må planlegge barn og hvor man skal bo. Anonymous poster hash: 6c98b...9d6

Jeg er ikke dømmende, men jeg spør TS om han hadde vert klar for det om det hadde blitt realiteten:) man kan gjerne sjekke opp og flørte, men selv om man tenker at det ikke skal bli noe seriøst så kan det være at det blir det:)

Skrevet

Jeg er en gutt på 16 som noen ganger i bussen eller på gaten møter blikket med andre kvinner. De kan være alt fra 17-26 år men jeg vet ikke helt om det ville vært passende å ta kontakt med dem. Er det noen i samme situasjon her? Eller noen som ville ha syntes at det ville vært greit om en litt yngre gutt sjekket dem opp?

Ja, det er bare koselig skal jeg si deg, og det hender stadig. Justin bieber er jo yngre enn selena gomez; det finnes mange par der ute som har aldersforskjell andre veien. Og når du blir 24, ser du ikke stor forskjell på deg og han på 25 eller 26...

Anonymous poster hash: 73eb4...de2

Skrevet

Jeg tror at gutter ofte tenker at eldre jenter er skumle fordi de alltid hører om disse som skriker høyest om aldersforskjeller og sliter med den slags (Han MÅ være eldre enn meg, eller hun MÅ være yngre) osv. Det duger alle veier, ts. Det er bare dumt at visse skal skremme visse til å tenke at noe er unormalt, når det egentlig er normalt. Prøv å sjekk eldre jenter....

Ofte blir eldre jenter litt overrasket fordi de ikke er vandt til at yngre gutter tørr! Når det er snakk om 5 års forskjell senere (i 20 og 30 årene ++) er det ikke stor forskjell noen av veiene.

Skrevet

Når det er snakk om 5 års forskjell senere (i 20 og 30 årene ++) er det ikke stor forskjell noen av veiene.

Jo, det er ofte stor forskjell på de på 26-27 og de på 31-32.

Anonymous poster hash: 1d154...044

Skrevet

Det er koselig å bli sjekket opp og flørtet med, så lenge vedkommede tar et nei for et nei og trekker seg unna når jeg gjør det klart at jeg ikke er interessert. Det eneste ubehagelig med å bli sjekket opp for min del, er når det går over til å bli creepy og skummelt, noe det blir dersom typen er veldig pågående og blir aggressiv f.eks.

Så lenge du unngår dette, er det nok helt trygt å ta initiativ og flørte litt. Det å ta kontakt med folk og vise sin interesse for andre er noe de fleste nordmenn burde bli blir bedre på synes jeg, både jenter og gutter! :)

Litt alderforskjell gjør forøvrig ingenting.

Anonymous poster hash: 71597...6b9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...