Gå til innhold

Glo minerals - erafringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har dere prøvd produkter fra Glo Minerals? Hva har dere prøvd, og hva er bra/ikke bra?

Anonymous poster hash: 742e7...7d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fast pudder - liker det veldig godt, det verken tørker ut huden min eller gir utbrudd.

Rouge i fast form - ingen problemer med den, men synes ikke den er fantastisk heller.

Concealer - ikke helt sikker. Jeg likte den først, men den ble veldig fort dårlig og begynte å skille seg, etter et halvt år eller noe.

Håper dette var til hjelp! :)

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Tenkte mest på foundation eller pudder, og under eye concealer.

Hvilke farge har du brukt i concealeren?

Anonymous poster hash: 742e7...7d4
Skrevet

Jeg liker Glo Minerals Pressed Base, har også prøvd loose Foundation, men Pressed Base er bedre.

Har også Camouflage concealer, og under eye concealer, og liker begge to veldig godt.

Skrevet

Har forresten også blush i fargen sweet, og det er den første blushen som ikke har gitt meg urenheter.

Skrevet

Har også god erfaring med produktene som har blitt nevnt :) Liquid foundation har jeg også vært fornøyd med. Jeg har brukt concealeren i fargen natural. Den passer min hudtone som er medium/lys bra. Ser du har spurt om det ovenfor..

Skrevet

Concealeren fra glo minerals digger jeg. Kommer aldri til å skifte den ut, og har vel brukt den i 3-4 år. :P Synes den dekker røde områder utrolig godt.

Anonymous poster hash: 79be9...d11
Skrevet

Jeg har to forskjellige farger i pressed base, en blush (paradise) og glocamouflage concealer. Concealeren liker jeg ikke særlig, men det er mest fordi fargen ble helt feil til meg, altfor mørk selv om det skal være lyseste varianten.

De to foundationene og blushen er topp kvalitet, veldig fornøyd med dem på alle måter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...