Granatepla Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Er det noen som skal opp i eksamen i gym denne høsten? Hadde vært spennende å høre om hvordan dere forbreder dere osv. Hadde vært fint å høre om noen som også har vært gjennom det i den tiden det har vært praktisk!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Har også denne eksamenen som privatist. Har hatt prøver i kroppsøving før når jeg gikk på videregående. Tror man skal spille en sport sammen i en gruppe - så vise noen øvelser individuelt og skrive ned det teoretiske som f.eks en treningsplan/ukeplan. Noen må gjerne rette på det jeg skriver her om dere har tatt eksamen, men det er det jeg forventer og ser for meg at det kommer til å gå ut på. Ellers så trener jeg 5-7 dager i uka likevel, er ikke i topp form, men blir nok i god nok form til at eksamen ikke blir noe problem. De forventer ikke at du er topptrent og supersporty, men de forventer at du gjør en innsats og er en lagspiller. Det er det viktigste i den praktiske delen, er jo slik man får karakter i kroppsøving i videregående i tilegg til teorien. Anonymous poster hash: fbf96...204 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Tok det som privatist. Det var kun 3 timer skriftelig. Men selv om både jeg og veninna mi var godt forberedt så fikk vi bare 3 begge to. Noe som kom litt som et sjokk da vi trodde vi hadde gjort det ganske bra. Lurer enda på begrunnelsen for den 3eren..Anonymous poster hash: dec20...665
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Tok det som privatist. Det var kun 3 timer skriftelig. Men selv om både jeg og veninna mi var godt forberedt så fikk vi bare 3 begge to. Noe som kom litt som et sjokk da vi trodde vi hadde gjort det ganske bra. Lurer enda på begrunnelsen for den 3eren..Anonymous poster hash: dec20...665 Og hvordan foregikk den praktiske delen?Anonymous poster hash: 01791...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå