Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å fikk ordnet øyenbrynene mine her om dagen og damen som stylet dem brukte en ganske mørk brun farge på brynene mine (Mac eyebrow stick). Hun sa at jeg t.o.m kunne bruke en farge mørkere siden jeg har veldig mørkt brunt hår (nesten svart), brune øyne og er litt brun i huden (karibisk).. Men jeg syntes det ser veldig "hardt" ut med denne fargen, prøver å duse den ut, men det ser fortsatt hardt ut..

Leser nå på diverse nettsider at man bør velge en øyenbrynsfarge som er to hakk lysere enn hårfargen.. hva syntes dere? Denne damen skal jo liksom være øyenbrynsekspert.. så er litt usikker på hva jeg burde gjøre... Hva gjør dere andre som bruker øyenbrynspenn?

Anonymous poster hash: 64b6d...a04
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanesak, jeg skjønner hva du mener med at det er for mørkt for deg, du må ha det du føler er rett for deg isåfall!

Jeg har mørk blondt hår og bruker en gråbrun øyenbrynsblyant av Gosh.

Skrevet

Det ser bra ut med berre ein nyanse ljosare også, men ein må venje seg til det. Eg har ein for brunetter frå Body Shop, og eg synest det ser heilt vilt ut med ein gong eg har lagt på den mørkaste. Eg har mest svarte augebryn og mørk brunt hår, men det ser vilt ut med ein gong. Så går eg vekk frå spigelen og når eg kjem attende ser det heilt ok ut. Mor mi er min verste kritikar, og ho ser det ikkje, så det er berre av di det er uvant. Køyr berre på, det er visst fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...