Gå til innhold

Leser du alle som svarer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor leste du denne da?

Avslørt.

Hva var det forresten Marie skrev til meg? Jeg droppet å sjekke akkurat den.

:)

Har du tungt for det? Jeg sjekket -tråden-, uten å vite at du hadde svart meg. Hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg neppe lest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm, jeg lyver asså. Det er derfor jeg for øyeblikket har 394 varsler. Jeg er så uimotståelig og awesome at jeg pådrar meg nesten 400 siteringer mellom hver gang jeg er innom her.

Og av alle de personen som har sitert deg, valgte du å lese og kommentere Jake Green?

Anonymous poster hash: 54681...7c5

Skrevet

Og av alle de personen som har sitert deg, valgte du å lese og kommentere Jake Green? Anonymous poster hash: 54681...7c5

Hva er det egentlig du ikke forstår her?

Skrevet

Hva er det egentlig du ikke forstår her?

Leste bare det det innlegget som jeg siterte. Ingen grunn til å bli suur :P

Anonymous poster hash: 54681...7c5

Skrevet

Leste bare det det innlegget som jeg siterte. Ingen grunn til å bli suur :PAnonymous poster hash: 54681...7c5

For å finne frem t-skjea for siste gang, jeg sjekker ikke -siteringsvarsler-. Det betyr at jeg ikke vet hvem som har sitert meg hvor. Men jeg sjekker nye innlegg i tråder jeg synes har underholdningsverdi, og da hender det at jeg ser svar. Det er ikke svar til meg jeg følger med på, men tråder.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Har du tungt for det? Jeg sjekket -tråden-, uten å vite at du hadde svart meg. Hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg neppe lest.

Ikke gjør deg til selv til latter nå. Dette blir for dumt.

Så travelt som du har det, hvorfor skulle du sjekke denne tråden her opp til flere ganger?

Det er jo den mest uinteressante tråden på forumet?

Forventer ikke svar på denne ettersom du sannsynligvis (ironi) ikke leser den.

Men i tilfelle du gjør det:

God natt.

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeez responsene her gir vel til kjenne at mange responser er knapt verdt å sjekke.

Anonymous poster hash: 8c8dd...5e5
Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Hvis jeg har opprettet tråden selv så ja, da leser jeg stort sett alle svar. Leser alltid om jeg får varsel om at noen har sitert meg.

Ellers gidder jeg ikke bry meg om å lese alle tråder jeg har skrevet i. Noen blir jo enormt kjedelige etter hvert, og andre blir bare dummere jo lenger ut i tråden man kommer.

Ikke gidder jeg å lese en tråd som har fått 10 nye sider med vås når jeg kommer hjem fra jobb for eksempel.

Endret av Crazycatlady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...