Gå til innhold

Leser du alle som svarer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser du alle svar på tråder du har opprettet og alle som har sitert deg i samtaler?

Ser at folk blir opphengt i diskusjoner som går ingen steder og irriterer seg når andre er usaklige.

Personlig så slutter jeg å lese hvis det blir en tullete diskusjon. Noen brukernavn er også kjent for å være frekke og usaklige, så hvis jeg ser at vedkommende har sitert meg er det ofte jeg bare dropper å lese.

Anonymous poster hash: 8c8dd...5e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte at jeg ikke leser svar på det jeg skriver, ja.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg går som regel kun tilbake til en tråd om jeg blir sitert direkte eller om det er en tråd jeg har startet selv.

Interesserer meg som regel ikke så mye for andres meninger og skriver mest fordi jeg liker å skrive av mine egne og egoistiske hensyn, skjønt jeg av og til blir rammet av tilfeldige innslag av uselvisk godhet en gang i blant.

:)

Skrevet

Jeg leser stort sett alltid svarene, men enkelte brukere gidder jeg sjelden svare. Den eneste jeg nærmest automatisk unnlater å svare, fordi jeg opplever vedkommende som helt umulig å få til å svare på spørsmålet som stilles, svarer uansett konsekvent med så korte innlegg at jeg får dem med meg.

Men alt i alt avhenger det jo også litt av hvorvidt jeg ber om råd eller diskuterer en sak. Om jeg ber om råd ser jeg på det som god skikk å lese det man skriver, og gjerne også svare så mange som mulig individuelt. Om jeg oppfordrer til en diskusjon blir det noe annet, da svarer man der det er naturlig å svare.

Anonymous poster hash: 408f3...8c1
  • Liker 2
Skrevet

Har jeg et spørsmål som jeg trenger hjelp til, lurer på noe,eller spør hva "du" ville ha gjort,så lesr jeg alle svar.

Jeg gir tilbakemelding når saken har løst seg. Takker for svar også.

Irriterende når folk legger ut et tema og ber om råd,svar på noe,så kommer det aldri svar eller hva vedkommende valgte. Da har mange engasjert seg,men null respons etterpå.

Om vedkommende kommer med respons etter noen dager,så kan saken lukkes. Det skjer aldri her inne som jeg har sett

Anonymous poster hash: ad287...167
Skrevet

Har jeg et spørsmål som jeg trenger hjelp til, lurer på noe,eller spør hva "du" ville ha gjort,så lesr jeg alle svar.

Jeg gir tilbakemelding når saken har løst seg. Takker for svar også.

Irriterende når folk legger ut et tema og ber om råd,svar på noe,så kommer det aldri svar eller hva vedkommende valgte. Da har mange engasjert seg,men null respons etterpå.

Om vedkommende kommer med respons etter noen dager,så kan saken lukkes. Det skjer aldri her inne som jeg har sett

Anonymous poster hash: ad287...167

Selvsagt, jeg mente scenario der du føler noen er frekke, ikke kommer noen vei med samtalen osv. Jeg ignorerer ganske ofte da.

Anonymous poster hash: 8c8dd...5e5

Skrevet

Jeg leser alltid,men svarer ikke alltid

Skrevet

Leser jo selvfølgelig alle innlegg som har sitert meg. hvis jeg oppretter en tråd prøver ejg å følge med på den så lenge den går i den retningen jeg vil, ellers er det jo litt bortkastet.

Skrevet

Jeg prøver å følge opp om det er en tråd jeg selv har startet, men det hender at jeg rett og slett glemmer den...

Ellers leser jeg når jeg blir sitert. Om jeg ikke blir sitert er det ikke ofte at jeg går tilbake, kun om det er noe jeg føler at er "viktig" eller at jeg tror det vil komme et svar til meg.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Helt ærlig?

Nei... Hender jeg ikke gidder å se hva folk siterer meg for og svarer meg.

Skrevet

Jeg leser alt, men det er ikke alltid jeg svarer. Spesielt hvis jeg ikke føler jeg kommer noen vei.

Skrevet

Meh.. Jeg mister interessen for en debatt ganske plutselig. Av den grunn gidder jeg ikke å sjekke varsler om at jeg har blitt sitert heller. Jeg leser også flere tråder enn jeg svarer i, og gidder ikke nødvendigvis å følge tråder jeg har svart i.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Av den grunn gidder jeg ikke å sjekke varsler om at jeg har blitt sitert heller.

Du lyver.

Jeg vet det. Og du vet det.

• Liker 1
Skrevet

Du lyver.

Mhm, jeg lyver asså. Det er derfor jeg for øyeblikket har 394 varsler. Jeg er så uimotståelig og awesome at jeg pådrar meg nesten 400 siteringer mellom hver gang jeg er innom her.

Skrevet

Du lyver.

Personlig kan jeg få et "varsel" om at noen har sitert meg og jeg kjenner igjen brukernavnet og dropper det. Noen er jo kjent for å være slitsomme. Eller jeg klikker og hentes til en tråd som jeg vet er full av kveruleringer så jeg gidder ikke scrolle for å se hvem som har sitert meg.

Da jeg registrerte meg leste jeg alt. Nå dropper jeg faktisk mange. Det er ikke alle som må lese alt.

Skrevet

Nesten alt, alt ettersom hvor interessant tråden er. Utvikler den seg til tulletråd så gir jeg opp å svare, det er ikke verdt det da.

Anonymous poster hash: a32c0...bba
Skrevet

Mhm, jeg lyver asså. Det er derfor jeg for øyeblikket har 394 varsler. Jeg er så uimotståelig og awesome at jeg pådrar meg nesten 400 siteringer mellom hver gang jeg er innom her.

:fnise:

Jeg har ihvertfall skjønt at om ett tema fenger deg så sjekker du, men det gjør vi vel alle egentlig. :blomst:

Anonymous poster hash: a32c0...bba

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvorfor leste du denne da?

Avslørt.

Hva var det forresten Marie skrev til meg? Jeg droppet å sjekke akkurat den.

Skrevet

:fnise: Jeg har ihvertfall skjønt at om ett tema fenger deg så sjekker du, men det gjør vi vel alle egentlig. :blomst:Anonymous poster hash: a32c0...bba

Hehe, men det er jo poenget. ;) Jeg titter innom tråder jeg finner underholdende eller interessante, uavhengig av om noen siterer meg eller ikke. Spørsmålet var jo om man leser alle svar man får, og det gjør jeg ikke. Jeg sjekker ikke siteringsvarsler med mindre jeg bommer i et forsøk på å komme inn i innboksen. Jeg sjekker derimot tråder som interesserer meg der og da, og hender det jo at jeg snubler over et svar. Kommer det i en tråd jeg har mistet interessen for derimot, så ser jeg det ikke. Nettopp fordi jeg ikke følger med på svarene jeg får, jeg følger med på tråder, til jeg ikke gidder mer. :) Sånn er det å ha oppmerksomhet på størrelse med en ert. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...