Gå til innhold

Gåturer i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp flyttet til Bergen, hvor er fint å gå om man skal ha en lengre gåtur, kanskje 6 timer eller noe.

Anonymous poster hash: 0cd54...21c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bodd i Bergen siden jeg var i barnehage-alder, men har familie jeg besøker gjerne en gang i året. Bor mange mil unna nå, kan du kanskje skjønne. Men jeg har noen ganger gått fra Ulriken til Fløien, og det er en dagstur. Husker ikke hvor mange timer jeg brukte, men det er mange år siden jeg gikk den turen. Mange fine tur-stier og -veier i de fjellene :)

Skrevet

På Nav var det en notis om en organisasjon som har fjellturer i grupper ihvertfall. Du må ikke finne på å gå alene på fjellet før du er blitt bedre kjent. Det er fort gjort å gå seg bort her.

Anonymous poster hash: 73850...13c
Skrevet

Hvor i Bergen bor du?

Anonymous poster hash: 5ffc7...eb9
Skrevet

Å gå over vidden (Ulriken til Fløien) er et veldig vanlig alternativ mange benytter seg av. Eller du kan ta kontakt med Bergen og Hordaland Turlag. De vil garantert gi deg all den info ditt turhjerte begjærer.

• Liker 1
Skrevet

Gullfjellet er også fint. :)

Anonymous poster hash: 37bd5...c6c
Gjest bustyvel
Skrevet

Sentrum - Fløyen - Rundemanen - Svartediket - sentrum er også en koselig og enkel tur :)

Skrevet

Det er utrolig fint å gå over Vidden. Vil dog ikke anbefale deg å gå i dårlig vær hvis du ikke har gått der før, så du er sikker på at du ikke går deg bort. Tar 4-5 timer fra Ulriken til Fløyen hvis man går i greit tempo :)

Skrevet

Takk Ulrikken Fløyen gikk jeg, trodde jeg var sprek helt til jeg så at det var jo ganske mange som jogget distansen!

TS

Anonymous poster hash: 0cd54...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...