Gå til innhold

Kjøre Oslo-Torp flyplass fredag ettermiddag- kø?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må være på Torp flyplass kl. 17.15 på fredag. I følge gulesider tar det omtrent 1 time og 30 minutter å kjøre, men er det mye kø nedover til Sandefjord en fredags ettermiddag?

Jeg skulle gjerne tatt bussen, men det er dessverre ikke noe alternativ da bilen skal kjøres videre sørover når jeg er tilbake i landet.

Når bør jeg kjøre fra Oslo? Blir veldig glad for svar!

Anonymous poster hash: f20b5...ec9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må være på Torp flyplass kl. 17.15 på fredag. I følge gulesider tar det omtrent 1 time og 30 minutter å kjøre, men er det mye kø nedover til Sandefjord en fredags ettermiddag?

Jeg skulle gjerne tatt bussen, men det er dessverre ikke noe alternativ da bilen skal kjøres videre sørover når jeg er tilbake i landet.

Når bør jeg kjøre fra Oslo? Blir veldig glad for svar!

Anonymous poster hash: f20b5...ec9

Jeg ville kjørt 14.30.

Det er bedre å vente 30 minutter hvis alt går greit, enn å komme 30 minutter for sent.

Det er ganske mye trafikk på den strekningen på fredags ettermiddag fra ca kl 15, da kan det bli nærmest stillestående fra Gulli, når veien innsnevres til ett felt.

Når det i tillegg er nedsatt fartsgrense på grunn av veiarbeid tar det en god del lenger tid enn beregnet, uten at det er lett å beregne hvor mye ekstra tid.

Anonymous poster hash: b78ee...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare ut av Oslo det er kø, men også ut av Tønsberg. Beregn god tid.

Anonymous poster hash: 97f4b...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...