Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var endelig ikm her, men ingen mens(enn så lenge...) testen er dessverre ikke akkurat oppløftende da. Har fått svak strek ETTER tidsfristen (tullete) , men idag kom den i det minste etter ca 3 minutter. Men staven og strimmelen er SÅ ulike (strimmel-streken kan vel kanskje ikke ses på bildet?)

Er disse testene av ulik hcg-følsomhet? De er tatt med samme urin. Testene var blendahvite på tidsfristen går, streken kom etter tida, ca 10 minutt... Men idag, ikm, 14 dpo, dette kan vel ikke tolkes som positiv test? Hmm, hjelp...

post-73354-0-78102100-1384424627_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følsomheten er forresten lik. 25mIU/mL.

Skrevet

Jeg ser to streker på den nederste testen uten problem.

• Liker 1
Gjest MammatilTiana
Skrevet

Jeg tok en billigtest når jeg var gravid og den ble svakt positiv etter tidsfristen, men siden det står at man IKKE skal lese av etter tidsfristen så tok jeg den som negativ.. Tok en test en uke etter og da var streken kjempe sterk.

Jeg tror du er gravid! Ta en ny test om noen dager

Skrevet

Oi, så mange positive svar! Er litt redd forå bli for optimistisk da, siden de er såpass svake. Særlig billigstrimmelen er megasvak, til ikmdagen å være hvertfall. Trodde jeg. Fersk innen dette, hehe.

Leser at "noen produserer hcg seint", men aner dere noe om hvor mange "noen" dette er? Vet ikke, har liksom bare alltid tenkt at om jeg en gang skulle bli gravid og ta en test 14 dpo så ville det være et klart svar. Takk for svar forresten, får teste igjen imorgen eller lørdag.

Skrevet

Jeg er jo den fødte pessimist og ville heller ikke håpet før jeg hadde sett to klare streker eller "gravid" på cb digital. Jeg ser ingen strek på den første testen

MEN jeg ser to streker på den nederste:) Ser strek nr.2 med en gang, den er rosa og den er bred. Og jeg vil anta at den kanskje sees enda bedre i virkeligheten? Vil jo tolke dette som positivt! Beste er å vente noen dager, og så teste igjen. Det ville ikke jeg klart, hadde tatt en test i mårra tidlig, men så er jo jeg utrolig utålmodig når det gjelder testing:)

Anonymous poster hash: 4c148...3cb
  • Liker 3
Skrevet

Spent på de neste dagene! Ingen mens enda hvertfall :-)

Skrevet

Er den nederste en doc morris? De er ikke til å stole på. Test igjen om et par dager. :)

Skrevet

Det er en stav fra billige tester. Usikker på merket? Var kanskje den som het One Step?

Skrevet

Billige tester tester skal ikke avleses etter tiden, de kan gi streker som ikke er korrekte. Test igjen om en stund. :)

Skrevet

Ja, ser jeg kanskje skrev litt uklart i første innlegg - tidligere, for 2 dager siden ble testen "positiv", svaak strek etter tida. Idag ble den "positiv", ubersvak, innen tida. Men bare den ene, strimmel-testen var så mye svakere. Det som var så rart.. Takk for svar :-)

Skrevet

Har du testet i dag?

Krysser fingrene! :)

Anonymous poster hash: 58c99...58c

Skrevet

Mensen idag! Jaja, det var pp1, men tror jeg satser på clearblue digital og kun det neste gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...