Gå til innhold

Multicom.no

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Noen som har bestilt derfra? Er de veldig treige å sende? Jeg bestilte en pc derfra på lørdag som de har på lager og de har ennå ikke sendt den! Hvor lang tid skal det ta? Angrer på at jeg ikke betalte 270kr mer og bestilte hos komplett eller mpx i stedet. Ellers virker jo multicom som en fin butikk, men jeg hater å vente!

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ups, har selv bestilt en derifra nå...

Gjest crazycatlady
Skrevet

Butikken virker jo veldig bra og har hørt den er det, men jeg haaaater å vente. *utålmodig*. Trenger jo pcen nå siden jeg bare har iPad og iPhone. Sukk.

Skrevet

Jeg bestilte en vare fredag den 08.11. ca. kl. 08.20. Den var på lager.

Sendingen ble innlevert Posten mandag 11.11. kl. 21.50. Og forventet levering ble oppgitt til 13.11.

I dag kom det SMS og mail om "avvik pga forsinkelser" fra Posten, og at forventet levering er 15.11.

Dvs. da har det tatt 1 uke fra bestilling.

Hos Mpx og Komplett har jeg normalt sett fått varer (som er på lager) fra 1-3 dager etter bestilling.

Nå hadde ikke de denne varen, og Multicom var billigere enn alle andre på denne (+ de hadde gratis frakt som ekstra tilbud på varen), så jeg smører meg bare med tålmodighet. :)

Forresten første gangen jeg har bestilt derfra, men leste tilbakemeldinger på nettet før bestilling. Gjengangeren der var lang leveringstid, ellers virket det som folk er fornøyd.

Anonymous poster hash: f404a...3c9
Skrevet

... Jeg bestilte en pc derfra på lørdag som de har på lager og de har ennå ikke sendt den! ...

Skal de bygge den eller er det en ferdig pc? Fra http://www.multicom.no/InfoAskAboutOrdering.aspx .

Hvor lang leveringstid er det på Multicom datamaskiner?

Svar: Normalt tar det ca 1 uke fra vi har alle delene på lager, til vi har bygget din pc ferdig. Noen ganger har vi mer å gjøre, og det kan ta lenger tid. Bestiller du en ferdig pc fra f.eks. HP eller Acer, blir denne sendt med en gang vi har den på lager.

I tilfelle det er en "ferdig pc" ville jeg sendt en mail og spurt de hva som skjer. :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Er en vanlig pc fra asus jeg har bestilt og den er på lager. Sendte Mail og de skulle sette den på prioritert, har ikke hørt mer. Sukk.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Er en vanlig pc fra asus jeg har bestilt og den er på lager. Sendte Mail og de skulle sette den på prioritert, har ikke hørt mer. Sukk.

Har også bestilt en fra asus og så nå på ordren min at den plutselig ikke var på lager lengre. Men den var på lager da jeg bestilte den i går.....

Skrevet

Jeg bestilte en vare fredag den 08.11. ca. kl. 08.20. Den var på lager.

Sendingen ble innlevert Posten mandag 11.11. kl. 21.50. Og forventet levering ble oppgitt til 13.11.

I dag kom det SMS og mail om "avvik pga forsinkelser" fra Posten, og at forventet levering er 15.11.

Dvs. da har det tatt 1 uke fra bestilling.

Hos Mpx og Komplett har jeg normalt sett fått varer (som er på lager) fra 1-3 dager etter bestilling.

Nå hadde ikke de denne varen, og Multicom var billigere enn alle andre på denne (+ de hadde gratis frakt som ekstra tilbud på varen), så jeg smører meg bare med tålmodighet. :)

Forresten første gangen jeg har bestilt derfra, men leste tilbakemeldinger på nettet før bestilling. Gjengangeren der var lang leveringstid, ellers virket det som folk er fornøyd.

Skjeldent noe man bestiller på en fredag blir sendt før mandagen. Posten går ikke i helgene. At det er forsinkelse hos posten er jo heller ikke Multicom sin feil

Gjest crazycatlady
Skrevet

Pcen min er sendt idag! Hurra! Håper jeg har den på mandag eller tirsdag da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...