Gå til innhold

Trist å lese om Miley Cirus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror faktisk hun har full kontroll over det hun gjør nå.

Anonymous poster hash: 35e8f...013

Det tror jeg også, det er nok nøye planlagt. All PR er god PR.

Skrevet

Jeg tror ikke at hun er ute og kjører. Det virker heller som om hun er seg selv, og at hun bevisst trekker det litt langt for å sjokkere.

Anonymous poster hash: 62c0a...d66
  • Liker 1
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Står det så ille til med henne, da?

Det har jo gått ganske til helvete med en del unge stjerner (hvis du synes Miley Cyrus er ille, sjekk ut Amanda Bynes), men jeg synes ikke hennes oppførsel vekker noen grunn til bekymring eller er trist på noen måte. Hun begynner å bli voksen og skal finne seg sjæl.

Hun har jo vært Disney-stjerne, etter tenåringstid med munnbind, teipa pupper og kyskhetsring så vil man nok eksplodere når man når det tidspunktet i livet hvor man innser at man kan gjøre (nesten) som man vil. Jeg husker godt når jeg nådde det punktet selv. Det tok av. Heldigvis var ikke jeg kjendis og hadde hele verdens kritiske øyne på meg under denne perioden eller fikk alt dokumentert på kamera.

• Liker 2
Skrevet

Forskjellen er jo at Rihanna er sånn, mens Miley prøver å være noe hun ikke er.

Tull. Tidligere sukkersøte Rihanna prøver altfor hardt. Hun er patetisk med hvor "edgy" hun prøver å fremstå for å overkompensere.

• Liker 7
Skrevet

Tull. Tidligere sukkersøte Rihanna prøver altfor hardt. Hun er patetisk med hvor "edgy" hun prøver å fremstå for å overkompensere.

Enig.

Joda, Rihanna scorer mer på autensitetsskalaen enn Miley, men når du ser på virkelig edgy folk, blekner også hun. Nådagens autentiske rockchics er glattpolerte dukker sammenlignet med de gode, gamle.

Anonymous poster hash: 8caeb...8a4

• Liker 2
Skrevet

Det tipper jeg også.

Det virker mer som en strategi for å selge inn navnet sitt til et mer "voksent" publikum. Og det funker jo, alle stuntene hun har gjort de siste månedene har jo gitt henne masse publisitet.

Skrevet

Det er nettopp det hun har. Hun vet akkurat hva hun gjør og har full kontroll. Det at det blir ramaskrik og hun får så mye oppmnerksomhet er jo bare kult for henne. Gir henne mer penger og det er vel en del av planen. Leste en plass (husker ikke hvor) at hun hadde full kontroll og vil gi et slags inntrykk om at hun er helt wacko.

Anonymous poster hash: 54957...569

Skrevet (endret)

Hun er faktisk voksen nå og et slikt liv gjør en noe "bråmoden". Selvsagt ikke på samme måte som blir voksen gjennom en normal jobb, utdannelse osv. men på den måten at man må bli svært tykkhudet.

Hun vet nok hva hun gjør. VMA-stuntet tjente henne en formue. Hun kommer til å cashe inn på det - via musikkinntekter, intervjuer osv. i et par år fremover.

Før eller senere, når folk er lei, skifter hun antakelig image og endrer publikumssegment. Antakeligvis ved å gifte seg, skrive en bok, finne religion eller liknende. Slik fungerer media. Wash, rinse, repeat.

Mens folk får trusa i tvist mens de roper anti-slutshame og dårlig rollemodell til hverandre, så ler hun hele veien til banken.

Den beste måten å bli kvitt slike "idoler" på er å ignorere dem. Men folk klarer ikke.

Endret av Marie90
  • Liker 4
Skrevet

Hun har gjort alt riktig den dama, nakenhet og skandaler selger. Madonna gjorde det samme og det funket som fjell for hu. Er ikke noe nytt.

Skrevet

Jeg tror hun vil bli husket i framtiden.. Og det kommer hun til å bli også!

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Enig.

Joda, Rihanna scorer mer på autensitetsskalaen enn Miley, men når du ser på virkelig edgy folk, blekner også hun. Nådagens autentiske rockchics er glattpolerte dukker sammenlignet med de gode, gamle.

Ja, blir nesten litt provosert når Rihanna kaller seg selv for "rock star" fordi hun liksom fester så hardt med å sniffe coke og drikke champagne fra Louboutin-skoen sin.

For det første er du ikke noe rock star før du har laget noe bra ROCK i min mening, og man har heller ikke festet som en rockestjerne før man har drukket en flaske vodka, havnet i slosskamp, humpet 2-3 av groupiene samtidig, trashet hotellrommet, spydd ut vinduet og svimt av på gulvet med en blanding av blod og heroin rennende ut av nesa. Og så drar man videre til neste konsert uten å dusje først og går på scenen med restene av gårsdagens klær og sminke.

• Liker 5
Skrevet

Har a bleket øyenbrynene sine?!

Skrevet

Hun er faktisk voksen nå og et slikt liv gjør en noe "bråmoden". Selvsagt ikke på samme måte som blir voksen gjennom en normal jobb, utdannelse osv. men på den måten at man må bli svært tykkhudet.

Hun vet nok hva hun gjør. VMA-stuntet tjente henne en formue. Hun kommer til å cashe inn på det - via musikkinntekter, intervjuer osv. i et par år fremover.

Før eller senere, når folk er lei, skifter hun antakelig image og endrer publikumssegment. Antakeligvis ved å gifte seg, skrive en bok, finne religion eller liknende. Slik fungerer media. Wash, rinse, repeat.

Mens folk får trusa i tvist mens de roper anti-slutshame og dårlig rollemodell til hverandre, så ler hun hele veien til banken.

Den beste måten å bli kvitt slike "idoler" på er å ignorere dem. Men folk klarer ikke.

Signerer alt dette :)

jeg liker Miley jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser overhodet ikke problemet med Miley. Det hun driver med, har blitt gjennomført av så mange artister stjerner før henne at det er null grunn til å være sjokkert. Britney, Madonna, Justin Bieber osv.

Er egentlig ganske overrasket over det noen av dere skriver her. Hadde egentlig intrykk av at det kun var i Usa, der de er livredde for naken hud det var ramaskrik. La nå dama gjøre som hun vil, de som liker henne gjør det, og dere som synes hun er kvalm, ekkel, provoserende osv gjør det for dere selv.

Anonymous poster hash: b8e50...364
  • Liker 2
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Det er planlagt, hun tjener gode penger og berømmelse på at alle snakker om henne. Dette er typisk PR-stunt som de fleste kjendiser gjør oppgjennom tiden. All PR er god PR :fnise:

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Det er jo sånn Miley vil folk skal reagere. Bli sjokkerte og at det blir ramaskrik. Hun tjener fett på dette her :) Jeg synes hun virker veldig oppegående jeg da. Hun er nok en smart jente som vet hva hun holder på med. Folk burde ta seg en chill pill.

Gjest Snoken-
Skrevet

Lady Gaga, Rihanna, selger også kroppen sin. Synes ikke det er så spesielt det Miley Cyrus gjør det. Lady Gaga kunne forresten vært penere om hun hadde tatt en pose over hode.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Ja, blir nesten litt provosert når Rihanna kaller seg selv for "rock star" fordi hun liksom fester så hardt med å sniffe coke og drikke champagne fra Louboutin-skoen sin.

For det første er du ikke noe rock star før du har laget noe bra ROCK i min mening, og man har heller ikke festet som en rockestjerne før man har drukket en flaske vodka, havnet i slosskamp, humpet 2-3 av groupiene samtidig, trashet hotellrommet, spydd ut vinduet og svimt av på gulvet med en blanding av blod og heroin rennende ut av nesa. Og så drar man videre til neste konsert uten å dusje først og går på scenen med restene av gårsdagens klær og sminke.

Når tid ble hun en Rock star? Bitch please. Hun er vel heller mer en Soul/R&B star enn rock star.

Dessuten så er ikke Rihanna så mye bedre enn Miley når det kommer til blotting.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt og trist, jeg likte henne da hun var Hannah Montana, men nå bare rister hun på rompa og tar seg på tissen. Jeg så litt på den nyeste videoen hennes men måtte bare skru av, det ble for flaut å se på.

• Liker 1
Skrevet

Lo idag da jeg leste hun uttalte at fansen trodde hun var en sexfreak. Er det ikke det hun vil vi skal tro når hun dytter musa oppi kamera i hver eneste video??? :skratte:

• Liker 1
  • Opprett ny...