Gå til innhold

Trist å lese om Miley Cirus.

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg er ikke blant dem som har lest/sett veldig mye på Hannah Montana, men synes det er trist å lese de mange artiklene som blir skrevet om Cirus sine opprør. Er det et rop fra henne om at Liam må se henne igjen, mon tro?

Burde Disney gjøre noe slik at disse "uskyldsrene tenåringene" deres også kan få spille inn andre typer filmer eller serier hos dem?

Eller er det journalistene som burde la være å gi henne spalteplass? Kan det hindre henne i å "oppføre slik som hun gjør"? Leser dere artiklene om henne?

"Bekymrer" meg litt over at hun kanskje blir en av de mange "stjernene" som forlater verden alt for tidlig om hun ikke gjør noe for å forandre livsstil selv.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er typisk eks disneystjerner. Dessverre. Jeg skal ikke påstå at jeg bryr meg om hva hun holder på med, MEN den tunga vil jeg slippe å se i avisen noe mer.

• Liker 13
Skrevet

Jeg vet ikke hva hun prøver å fremstille seg som og hva hun vil oppnå, men det eneste inntrykket jeg sitter igjen med etter alt som er blitt sagt og skrevet om henne det siste året, er at hun er innmari oppmerksomhetsyk og desperat.

Det kan umulig være særlig mange over fjorten som tar henne seriøst.

• Liker 7
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke helt hvem hun er, annet enn hva jeg har lest i avisene i det siste, og må jo si de bare er trist. Noen mennesker burde vært beskyttet mot seg selv.

• Liker 4
Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg vet ikke hva hun prøver å fremstille seg som og hva hun vil oppnå, men det eneste inntrykket jeg sitter igjen med etter alt som er blitt sagt og skrevet om henne det siste året, er at hun er innmari oppmerksomhetsyk og desperat.

Det kan umulig være særlig mange over fjorten som tar henne seriøst.

Jeg tviler på,at de under fjorten gjør det.
  • Liker 2
Skrevet

Det er nok noe med det å være barnestjerne. Barndommen er full av forretninger og jobb, så utageringen skjer senere i livet? Det er nesten mer uvanlig når barnestjerner klarer seg i voksenlivet. Har få eksempler på Disney-barnestjerner som fremdeles er skandalefri som voksne. Hilary Duff har klart seg! Synd det er sånn. Tror nok Miley klarer seg til slutt, gøy å være "tøff" sikkert ;)

Skrevet

Jeg tviler på,at de under fjorten gjør det.

Hehe, hope not.

Virker som om hun prøver på litt Rihanna-attitude. Forskjellen er jo at Rihanna er sånn, mens Miley prøver å være noe hun ikke er.

• Liker 2
Skrevet

Hun føler vel at hun har mye å leve opp til. Eller kanskje ta igjen for; hvor mye kontroll hadde hun egentlig over karrieren som barnestjerne?

Forøvrig var "tøyte-faktene" tilstede lenge før "twerk"-en; strippestangen, anyone? Hva med det toppløsbildet som ble for mye for sartsjelede USA? Og resten av verden, for den saks skyld. Og så var det den gangen hun sto på alle fire og ristet med rauen iført lite annet enn en minimal Jane Fonda - drakt?

• Liker 1
Skrevet

Forskjellen er jo at Rihanna er sånn, mens Miley prøver å være noe hun ikke er.

Ehm... Hæ?

• Liker 2
Skrevet

Ehm... Hæ?

Det er en forskjell på å alltid ha hatt den litt crazy attituden (Rihanna), og på å plutselig bli sånn over natta (Miley).

Hadde det kommet gradvis, så hadde kanskje ikke folk fått henne så langt opp i halsen, men det blir for mye på en gang, og da blir det teit. Og påtatt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 10
Skrevet

Hehe, hope not.

Virker som om hun prøver på litt Rihanna-attitude. Forskjellen er jo at Rihanna er sånn, mens Miley prøver å være noe hun ikke er.

Må nesten slenge på et hææ? her jeg også. Utrolig naivt.

Begge er teaterversjonen av Janis Joplin. Så får vi se da hvor troverdig livsstilen deres er om 10 år. Tipper de er like friske og raske på den tiden også, det går nok verre med de de er forbilder for, dessverre.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er klar over at Rihanna er en annen i dag enn hun var for ti år siden, det er vi vel alle. Poenget er at det har skjedd gradvis, og da virker det i hvertfall ekte i mine øyne. Med Miley blir det alt for mye på alt for kort tid til at det blir troverdig når hun sier at "det er sånn jeg egentlig er".

Mitt inntrykk er hvertfall ikke at Rihanna legger ut bilder av at hun røyker weed på instagram for å få oppmerksomhet, mens weed-stuntet til Miley handlet vel kun om nettopp det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må si meg enig med Infinite. Rihanna sin ville side virker mye mer autentisk.

• Liker 3
Skrevet

Hehe, hope not.

Vel, det vet vi jo egentlig ingenting om siden Miley ble plassert i rollen som Disneyprinsesse fra ung alder.

• Liker 5
Skrevet

Det er en forskjell på å alltid ha hatt den litt crazy attituden (Rihanna), og på å plutselig bli sånn over natta (Miley).

Hadde det kommet gradvis, så hadde kanskje ikke folk fått henne så langt opp i halsen, men det blir for mye på en gang, og da blir det teit. Og påtatt.

Det er vanlig at det går litt fort i svingene når man er ung. Og når man har vært i rampelyset hele livet får verden med seg alle endringene.

Anonymous poster hash: c7257...cb5

Skrevet

Tror det er noe i det å ha vært barnestjerne, ha vært et varemerke i øreten år og plutselig er du "voksen". Skal finne deg selv, finne plassen din som voksen når du ikke lenger er det barnestjerne varemerket du en gang var blandt alle de andre godt etablerte sangerne/ skuespillere. Finne et image osv.

Tror nok også at mange av disse stuntene vi leser om er veldig godt planlagte, all PR er god PR.

Og det hun gjør er jo ikke noe nytt, hun sjokkerer, provoserer… på 80-tallet var det Madonna, senere har det vært andre.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hun er vel avhengig av oppmerksomhet. Synd at hun ikke har noen som kan ta tak i henne og sette henne på plass, gi veiledning, sunn form for oppmerksomhet tilbake.

Skrevet

Var det virkelig noen som trodde hun skulle være 12 år resten av livet?

Anonymous poster hash: c7257...cb5
  • Liker 3
Skrevet

Tror faktisk hun har full kontroll over det hun gjør nå.

Anonymous poster hash: 35e8f...013
  • Liker 2
  • Opprett ny...