AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Inspirert av "Bør de gifte seg" på NRK.no lurer jeg på hvordan du anser at det sosiale behovet i forholdet ditt er? En ting er interesser, men hvordan er dere på det sosiale plan? Er begge innadvendte? Utadvendte? Eller er den ene mer utadvendt enn den andre? Hvordan er det på morgenkvisten? Noen som er sure eller superglade? Føler du at det sosiale behovet ditt er dekt? osv Anonymous poster hash: 96df0...c25
Wonders Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 vi er veldig forskjellige sosialt sett. Hjemme sammen er vi like.
WinterDawn Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Jeg er sosial, han er ikke. Jeg er morgenfugl, han er b-menneske. Sammen er vi dynamitt 1
Petra75 Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg og min eks var forskjellige - han ekstrovert og jeg introvert. Nei - det funka ikke. Mye på grunn av at jeg møtte lite forståelse for min "introverthet", og jeg følte meg invadert i omtrent alle sammenhenger og til slutt hadde jeg en følelse av at jeg ikke fikk puste. Hadde han hatt et snev av empati og gitt meg plass når jeg trengte det, kunne det kanskje ha funket.
Fuglen Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Vi fungerer ganske greit. Begge er utadvente, men jeg er mye mer eventyrlysten. Begge er hverken morgengretne eller superglade om morgenen, vi er bare trøtte. Han er kanskje litt mer energisk om morgenen enn meg. Jeg føler det sosiale behovet mitt blir dekket, men ikke kun av kjæresten min da. Det kunne ikke skjedd, må ha flere personer i livet mitt.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Vi er vel ganske like, begge er stille og sjenerte dessverre Og begge er morragretne. Anonymous poster hash: 6bfd4...859
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Han er stort sett flinkere i smalltalk enn meg, men nå i voksen alder har begge litt vanskeligheter for å knytte nye vennskap som varer. Han kan bli litt flinkere på å introdusere meg til nye samtalepartnere om vi er ute sammen og snakker sammen med en person han kjenner litt fra før av. Ellers er vi generelt sett like sosiale. Drar ut på egenhånd en til to ganger i uka. Trives stort sett best hjemme foran hver vår skjerm på kveldene. Anonymous poster hash: c54c2...3fb
Gjest Yellowrose Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Jeg er mye mer utadvendt enn det mannen min er. Han er veldig tilbakeholden i det sosiale, men dette gjør meg ingenting for han prater jo masse med meg. Ingen av oss er spesielt sure på morgenkvisten, dette synes jeg er viktig fordi det smitter fort over dersom den ene er sur.
Gjest Sobril Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 (endret) Vi et like (lite) sosiale. Han er en morgenfugl mens jeg kan gjerne dra meg til langt utpå morrakvisten. Går helt fint så langt Endret 14. november 2013 av Sobril
Inspirato Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Han er nok mer sosial enn meg, han har litt større vennekrets. Han elsker å sove lenge, og blir veldig sur om noen vekker han. Jeg liker å stå opp tidlig
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Jeg er innadvendt og han er ikke veldig innadvendt eller veldig utadvendt. Midt på treet. Det fører til noen situasjoner som er tullete. Jeg er elendig på å si unnskyld, og kan sitte å være sur lenge. Han sier ofte/alltid unnskyld, men det kan gå dager. Han er i samme humør hver dag, morgen og kveld. Merkelig. Jeg er i forskjellige humør dag etter dag. Glad den ene dagen, litt mer stille den andre dagen. Snakkesalig den tredje dagen. Han kan snakke lenge om butikkturen sin og "småting". Jeg legger ikke vekt på slike småting og småsamtaler og ramler ofte bort i mine egne tanker mens han snakker. Når jeg skal fortelle at jeg var på butikken, blir det bare en kort setning om det. Jeg synes han er mye bedre enn meg på alle måter. Aner ikke hvordan han holder ut med meg i det hele tatt. Har så lyst til å gi mer av meg selv, men er så vanskelig, også tror jeg at jeg holder altfor stor kontroll osv. Skulle ønske jeg var mer livlig, utadvendt og kjelen. Men jeg gjør ting for han i hverdagen (ordner morgenkaffe hver eneste dag, som han blir så glad for...Spør alltid han om han vil ha mat når jeg skal ta med en brødskive, og da sier han alltid Ja-to stk, så lager jeg Tre stk til han.... sånne ting. Anonymous poster hash: abc4c...19e
Noteknekk Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Vi er ganske like egentlig, begge er utadvendte, er åpne og har lett for å komme i prat med folk. Men vi er begge også veldig glad i å bare være hjemme oss to og koser oss veldig i hverandres selskap. Vi bor sammen men er flinke til å også klare å ha litt egentid, selv i samme rom. Vi er begge b-mennesker, kanskje han litt mer enn jeg, så om morgenen er vi trøtte, men ikke gretne.
Gjest Vevila Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Begge er rimelig introverte heldigvis. Han er mer a-menneske enn meg, men ingen av oss er morgengretne
Marie90 Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Har bare datet menn som er utadvendte, er innadvendt selv. Er naturlig veldig feminin, foretrekker maskuline menn. Er likegyldig til om han er A eller B menneske. Komplimentærer, stort sett. Ser det i de fleste langvarige ekteskap også.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Inspirert av "Bør de gifte seg" på NRK.no lurer jeg på hvordan du anser at det sosiale behovet i forholdet ditt er? En ting er interesser, men hvordan er dere på det sosiale plan? Er begge innadvendte? Utadvendte? Eller er den ene mer utadvendt enn den andre? Hvordan er det på morgenkvisten? Noen som er sure eller superglade? Føler du at det sosiale behovet ditt er dekt? osv Anonymous poster hash: 96df0...c25 Jeg og samboeren er nok ganske like på det sosiale, begge er litt innadvente, men trives med gode venner:) Pluss at vi begge er data og spill-nerder og får dekket mye av det sosiale via nett, særlig siden vi begge foretrekker skreven form. På morningen, tror ingen av oss er spesielt gretne, selv om vi er trøtte. Merker kanskje at den ene faser seg litt ut og stirrer i lufta men det er jo ikke akkurat et problem:P Han er pittelitt mer A mennekse enn meg, selv om vi begge nok er B mennesker:P Anonymous poster hash: eccad...a73
strawberry Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Vi har ikke noen direkte felles interesser, f.eks liker jeg håndarbeid mens han liker å spille dataspill. Men begge liker å trene. Vi er ganske like sosialt sett; ikke de som vil feste hver helg, trives vel best hjemme begge to. Men kan gjerne ta oss en tur ut med venner hver for oss eller sammen (har litt ulike venner grunnet ulik alder). Begge er vel litt innadvendte, ca like sånn sett. Om morgenen ser vi såvidt hverandre siden vi står opp til ulike tider, men ingen av oss er spesielt sure iallefall. Jeg føler at det sosiale behovet mitt er dekt, og det gjør nok han også. Vi er ganske flinke på å "være oss selv" selv om vi er i et forhold. Ser altfor mange par som blir til en person, ikke kan gjøre ting uten hverandre i det hele tatt og ikke kan ha venner utenom "parvennene" deres. Vi er heldigvis ikke sånn Jeg kan lett ta en tur til venninner en fredagskveld mens han er hjemme, også kanskje han skal møte noen kompiser lørdagskvelden. Nå høres det jo nesten ut som vi ikke er sammen i det hele tatt, men vi tar selvsagt tid til oss også!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #17 Skrevet 14. november 2013 Forholdet vårt er nokså ferskt, så jeg kjenner jo ikke alt ved ham enda, men vi er utrolig like på alle de fem personlighetstrekkene. Det er lovende! Vi er begge litt ekstroverte, glade i å treffe nye mennesker og være med venner, men trenger ikke gjøre det hele tiden. Trives nok aller best bare oss to og klarer oss fing alene også. Begge er B-mennesker. Gleder meg til å se hvordan forholdet utvikler seg! :-)Anonymous poster hash: 8b13b...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå