AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Gikk forbi The body shop i går og fikk øye på juleprodukter. Etter et nærmere søk kan det se ut til at luktene er Cranberry joy, Ginger sparkle og Vanilla bliss. Er det noen av dere som har testet disse produktene, liker dere dem? Hva synes dere om både produktenes egenskaper og lukt? Og før noen skal påpeke hvorfor jeg ikke gikk inn selv og testet, så hadde jeg ikke tid Anonymous poster hash: 3b06c...617
Lila Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jeg har bare luktet på de, og syns de luktet godt (og julete). Min favoritt var vaniljelukten, men kan tenke meg at den blir litt kvalmende når man skal smøre den på hele kroppen.
Gjest BabyBlue Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Usj. Bodyshop vaniljen kan bli litt mye, den er kjent for å være for søt og kunstig.
According To Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Liker ingen av jule utvalgene, lukten er kvalmende.
challenger Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Liker ikke den med pepperkakeduft! Gjorde et bomkjøp i fjor når jeg kjøpte lotion i den serien, det var noe merkelig med lukten. Klarer ikke sette fingeren på hva, men det ble for rart og intenst. Sjelden jeg ikke bruker opp en krem altså, det skal ganske mye til, men denne gikk rett i søpla etter et par dager. Den med cranberry er helt grei, god duft, men har flere jeg heller kjøper før denne.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Dette virket ikke veldig lovende Skal så klart gjøre meg opp en egen mening, men ut i fra svarene ser det ikke ut til å være noe hastverk. Anonymous poster hash: 3b06c...617
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Takk for tipset Skal dra innom Body Shop for å se! Anonymous poster hash: 879ed...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå