Gå til innhold

Isabel marant for H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når kolleksjonen blir tilgjengelig nettbutikken? Pleier normalt ikke hive meg på disse designersamarbeidene, men syntes det var mye fint denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter en kaffekopp ser jeg at det står jo helt tydelig på nettsiden :fnise: Kl 10:00 idag både butikk og nettbutikk :)

Endret av murray
Gjest crazycatlady
Skrevet

Var endel fint, ja! Skal ha noen plagg. Håper ikke nettet detter ned. Det gjorde det sist og jeg fikk ingenting. Ser de har gjort begrensninger i år med ett plagg av hver type pr kunde. Bra, for da slipper man gribber som kjøper 10'av hvert og legger ut dyrt på finn/qxl etterpå.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Faen ta hm! Teknisk vedlikehold etter at shoppingen er åpnet?! Makan! Får vel ikke et jævla plagg i år heller som alle andre år! Hvert eneste år detter nettet ned. Slår aldri feil. Skjønner det er pågang men da får de bedre serverne sine da.

Skrevet

Hehe, prøvde å gå inn på nettsiden nå, men fikk beskjed om at jeg var satt i kø.. Moro. Hvorfor produserer de ikke såpass mye at "alle får" Er det fordi det skal være eksklusivt?

Skrevet

Sitter å venter sjæl, hadde jakken jeg skulle i ha i kurven men da kom jeg ikke lengre, jaja :) I Oslo bruker butikkene å ha ganske godt utvalg, kanskje jeg skal rusle ned til byen.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Gjenåpne kl 1015 My ass! Jeg fikk lagt noe i kurven men ikke det siste. Og videre kommer jeg ikke. Grrrrr. Dette skjer jo hvert år. Og hvilke tullinger kjører vedlikehold av siden midt under noe sånt?

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ca kl 11 nå plutselig. Lyst å ringe dem og kjefte! Sikkert nok av de som gjør det hehe.

Skrevet

GÅ INN NÅ! tror mange gikk ut siden det står kl 11, men jeg fikk kjøpt det jeg skulle, kom dere inn! :D

Skrevet

Glemte selvfølgelig bank-id-saken hjemme, argh! Tok akkurat turen til H&M på Oslo City og det var knapt ei fille igjen :( Folk hadde revet med seg rubbel og bit

Gjest crazycatlady
Skrevet

GÅ INN NÅ! tror mange gikk ut siden det står kl 11, men jeg fikk kjøpt det jeg skulle, kom dere inn! :D

Kom inn jeg og og skulle akkurat skrive det samme som deg! Fikk bestilt! Yeeeey! Håper disse klærne er like i str som andre fra hm, for jeg bestilte den minste av str jeg ligger mellom.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Glemte selvfølgelig bank-id-saken hjemme, argh! Tok akkurat turen til H&M på Oslo City og det var knapt ei fille igjen :( Folk hadde revet med seg rubbel og bit

Konto! <3 Jeg brukte det nå selv om jeg normalt bruker kort.

Skrevet

Konto! <3 Jeg brukte det nå selv om jeg normalt bruker kort.

Aha, lurt!!

Skrevet

Jeg får bare opp at jeg sitter i kø...

Skrevet

Akkurat hva er det folk kjøper?(alt tydeligvis), men jeg syns ikke det var så mye fint..

Hva skal dere ha?

Skrevet

De sender jo regning også?

Skrevet

Akkurat hva er det folk kjøper?(alt tydeligvis), men jeg syns ikke det var så mye fint..

Hva skal dere ha?

Jeg vil ha t-skjortene og de enkle plaggene av lin :) Og den grå joggegenseren.

Skrevet

Står fortsatt i den køen, jeg. :vinke:

Skrevet

Står fortsatt i den køen, jeg. :vinke:

Samme her..

Skrevet

Det var denne jeg var på jakt etter, perfekt i basis garderoben, den har blitt omtalt som noe av det fineste i kolleksjonen <3 Tenkte først på noen av plaggene i lin, men nå bl det jakken som var hovedpri.

post-43292-0-69231400-1384422882_thumb.j

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...