Gå til innhold

Bruker din kjære noen (irriterende) kjælenavn på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen kjælenavn plastra på meg gjennom den tiden jeg har vært kjæreste og sambis, som dama bruker på meg fortsatt.

Hun kaller meg ting som "Gullet", "Lillegull" ,"Kosegull", "Sussegullet", "Nydlingen min" ,"Vennen" og forkortelsen av fornavnet mitt som hun avslutter med en ie..

De to siste er jo ikke så verst, men.. Ja.

Lillegull, Sussegull og Kosegull kunne jeg klart meg veldig fint uten, for å si det sånn. :filer:

Har din kjære noen kjælenavn på deg? Som du liker, eller kjælenavn som du feks. ikke akkurat hopper i taket av glede for?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søøøøte navn du har fått da Tøytigern.

Jeg blir bare kalt "skatten" jeg, eller "jenta mi". Har egentlig lyst på et ordentlig kosenavn men så heldig er ikke jeg gitt.. :fnise:

Skrevet

Typen min kaller meg for masse. Plutselig kommer han hjem med masse rare navn. Han har ADHD, så han er flink til å snakke. :P Men han kaller meg som oftest "jenta mi" og "beib". Også kaller han meg ord jeg ikke engang kan skrive, som den beib/bebi. Eller noe sånt. Husker ikke alt hva han kaller meg..

Anonymous poster hash: 4e8cf...f6a
Skrevet

kaptein rottefjert........

Anonymous poster hash: f19a4...7fe
  • Liker 10
Skrevet

Han kaller meg for kjære, frøken og babe. Vil bare bli kalt navnet mitt jeg, har ingen kallenavn på han, synes det er litt kleint med kallenavn muntlig..

Skrevet

Jeg blir kalt for kjære og babe :P

Eksen min ga meg det verste kallenavnet jeg kan komme på, han pleide nemlig å kalle meg SJURA.........

Anonymous poster hash: 442e1...420
Skrevet

Jeg blir stort sett kalt for kjære, elsklingen eller gullet.

men da vi så på valgvaken og det ble klart at Erna ble vår nye statsminister, filmet de henne mens hun gikk et stykke. Etter hvert ble hun anpusten, så etter det kaller samboeren min meg for Erna hver gang jeg er anpusten...

Skrevet

Søtnos er vel det han bruker mest, tror jeg.

Skrevet

kaptein rottefjert........

Anonymous poster hash: f19a4...7fe

Hahaha, fantastisk! :D

Er sammen med en som har verbal diare mesteparten av tiden, og har blitt kalt mye rart. Men det irriterer meg litt når han finner på å kalle meg Pus. Syns bare det er blodharry..

• Liker 1
Skrevet

Her går det i kjære, elskling eller kjæresten min.. Tror jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger han har brukt navnet mitt når han prater med meg. Vi har vært sammen i snart 6 år.. x)

Skrevet

Jeg blir stort sett kalt for kjære, elsklingen eller gullet.

men da vi så på valgvaken og det ble klart at Erna ble vår nye statsminister, filmet de henne mens hun gikk et stykke. Etter hvert ble hun anpusten, så etter det kaller samboeren min meg for Erna hver gang jeg er anpusten...

Haha :D

Skrevet

Mannen min sier konemor av og til, synes det er koselig jeg:)

• Liker 4
Skrevet

Lille salatklump :danse:

Anonymous poster hash: e4cd5...623
  • Liker 2
Skrevet

gullegull og stompegullet(fordi jeg har visst så fin stomp)

Og i 11 år har det stått Baby på diplayet på mobilen hans om jeg ringer. Burde stått Babe, men... :fnise:

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

"milfen min" slo ikkje an hos meg

Skrevet

Vel, i begynnelsen av forholdet vårt kalte han meg kun "søta". Husker ikke om det var det ordet, men det var kun ett kjælenavn. Fint ord, men greit om man kan variere litt. Endte med at han fikk en synonymordbok av meg. (Vi er fortsatt sammen).

Anonymous poster hash: 5a200...707
  • Liker 1
Gjest Trappetroll
Skrevet

Jeg blir kalt jenta mi, elskling og kjære.

Jenta mi er utrolig koselig synes jeg da! :) Men blondie og gullet og pus (!) er noe jeg kkke er overbegeistret for.

Skrevet

Aslan og Simba, på grunn av den nydelige løvemanken jeg har når jeg står opp, og når jeg har vært ute i sterk vind. :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Babe, kjære, frøken, koseklump, puz, kosepuzen, puskelusk, og koseslasken (!!).. Koseslasken kunne jeg klart meg uten. :P

Gjest TheRighteous
Skrevet (endret)

.

Endret av TheRighteous
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...