AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #21 Skrevet 15. november 2013 Ingen bivirkninger og ingen mens her. Anonymous poster hash: 393d0...5a3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #22 Skrevet 15. november 2013 Det er svært sjelden at man går opp mye av p-piller. Da er du i alle fall unik. Om noen sier de har lagt på seg 10 kg på grunn av p-piller, så er dette feil. Da må man heller skylde på godteri og latskap. Leste nå nylig at gjennomsnittlig vektoppgang er 0,2 kilo, så det er ikke sånn at mange merker det akkurat. Jada jada, og ingen blir deprimert av minipiller heller, for det sier både leger og produsentene av pillene. Man får bare "mindre humørsvingninger" og maks et halvt kilos vektøkning... Anonymous poster hash: ed27b...f03
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #23 Skrevet 15. november 2013 O by the way; Cerazette er en minipille, ikke en p-pille. Cerazette er verstingen når det kommer til vektøkning. Anonymous poster hash: ed27b...f03
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #24 Skrevet 15. november 2013 Jada jada, og ingen blir deprimert av minipiller heller, for det sier både leger og produsentene av pillene. Man får bare "mindre humørsvingninger" og maks et halvt kilos vektøkning... Anonymous poster hash: ed27b...f03 Altså, dette med 0,2 kilo i gjennomsnitt er basert på de bivirkningene som har blitt rapportert inn. Det er trist om du har gått opp 10 kilo på grunn av dem, men det er svært unormalt. Selvsagt er det noen som får humørsvingninger også av de, og det har jeg heller ikke sagt noe på selv om jeg ikke har opplevd det selv Men når en lege også sier at det ikke er vanlig å gå opp mye i vekt av p-piller, så er dette noe du bør høre på. For da er det kanskje noe annet enn pillene som er grunnen til vektøkningen Anonymous poster hash: 74bf3...6c4
Gjest avocadoen Skrevet 15. november 2013 #25 Skrevet 15. november 2013 Jeg skjønner ikke hvordan jeg kommer borti den knappen jeg, men ja, det er meg
Luppa Skrevet 18. november 2013 #26 Skrevet 18. november 2013 Jeg er på tredje pille på første brett cerazette (byttet fra microgynon) og merker at jeg er litt uvel og har endel hjertebank. Veldig ekkelt, men håper på at det går over fort. Noen andre som har opplevd hjertebank som bivirkning?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #27 Skrevet 18. november 2013 Jeg fikk litt økt matlyst og stooore underjordiske kviser ! Slutta. Anonymous poster hash: bf5cf...919
Sillicious Skrevet 5. desember 2013 #28 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er på tredje pille på første brett cerazette (byttet fra microgynon) og merker at jeg er litt uvel og har endel hjertebank. Veldig ekkelt, men håper på at det går over fort. Noen andre som har opplevd hjertebank som bivirkning? Hvorfor gikk du fra Microgynon til Cerazette? Bare spørr for jeg går andre veien nå, tok første pilla av Microgynon på tirsdag :D
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #29 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er fornøyd med Cerazette. Fikk litt mye kviser de to første månedene, men det ga seg. Har en blødning ca. hver 3 mnd, som varer i 4-5 dager. Ingen vektøkning eller økt matlyst, merker ikke noe på sexlyst... Anonymous poster hash: 8fe10...8cf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #30 Skrevet 5. desember 2013 Altså, dette med 0,2 kilo i gjennomsnitt er basert på de bivirkningene som har blitt rapportert inn. Det er trist om du har gått opp 10 kilo på grunn av dem, men det er svært unormalt. Selvsagt er det noen som får humørsvingninger også av de, og det har jeg heller ikke sagt noe på selv om jeg ikke har opplevd det selv Men når en lege også sier at det ikke er vanlig å gå opp mye i vekt av p-piller, så er dette noe du bør høre på. For da er det kanskje noe annet enn pillene som er grunnen til vektøkningen Anonymous poster hash: 74bf3...6c4 Hvor har du de 10 kiloene fra? Du må gjerne stole blindt på alt legen forteller deg, jeg har truffet flere leger enn jeg kan telle og har opplevd at mange har begrensede kunnskaper om damekropper og hormoner. For min del må du gjerne også tro at jeg plutselig stappet i meg masse mat og godis da jeg begynte på Cerazette, men jeg vet veldig godt at det ikke er tilfelle. Anonymous poster hash: ed27b...f03
Luppa Skrevet 5. desember 2013 #31 Skrevet 5. desember 2013 (endret) På 5.12.2013 den 10.21, Sillicious skrev: Hvorfor gikk du fra Microgynon til Cerazette? Bare spørr for jeg går andre veien nå, tok første pilla av Microgynon på tirsdag 😄 Endret 21. mai 2020 av Luppa
Sillicious Skrevet 5. desember 2013 #32 Skrevet 5. desember 2013 Byttet av nysgjerrighet på om det kunne bedre sexlysten og humøret. Har gått på microgynon siden jeg var 17 (8 år) og aldri hatt noen problemer med dem, annet enn at sexlysten gradvis har dødd det siste året... Foreløpig merker jeg ingen særlig forskjell, da. Hjertebanken har gått over nå, merker ingen andre bivirkninger med cerazette. Hvorfor bytter du andre veien ? Aah, haha jeg bytter for samme grunnene som deg! Humør og sexlyst. Gått på de i 2 år, men nå er det nok
Luppa Skrevet 5. desember 2013 #33 Skrevet 5. desember 2013 Aah, haha jeg bytter for samme grunnene som deg! Humør og sexlyst. Gått på de i 2 år, men nå er det nok Vi får håpe vi er forskjellig skrudd sammen så vi oppnår ønsket effekt begge to! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå