AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg skal servere tapas til en venninnekveld. Men jeg mangler litt inspirasjon til dessert. Jeg har lyst å servere flere små retter, akkurat slik som tapas. Venninnegjengen er noen godtemomser alle sammen - så det gjør nok ingenting med flere små Så derfor trenger jeg ideer. Vi blir mange, så det er fint om det er noe som går an å spise "gående". Jeg vil gjerne få prøvd ut noen, hvis noen kommer med gode tips. Det er ikke før i midten av desember, så det kan jo passe med noe litt julete kanskje? Kanskje det er noen mini-juledessert/kaker som kan serveres? Anonymous poster hash: 7aeff...a7f
Chloe- Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 - Vannbakkels - Cake pops - Konfekt (trøfler!) - Brownies - Makroner - Frukt - Nøtter - Brente mandler
pepsiprinsessa Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 - Mini-cupcakes - Cookies - Mini-donuts / donutholes - Tørket frukt - Nøtteknekk (NAM)
Topplue Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Sjokolademousse, panna cotta e.l. i små glass. Te-lysholdere kan fint brukes.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Sjokolademus på coctailpinne så blir det litt gøyalt ogsåAnonymous poster hash: 156dd...014
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Is med småskåler med topping. Anonymous poster hash: afb7c...140
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå