AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg har aldri hatt kjæreste, ikke engang i nærheten, men vi har 4 studentfester de neste 2 ukene, så lyst til å bruke sjansen til å prøve å bli kjent med noen. Så er det noen triks for å finne kjæreste på studentfester? Er omtrent 30 per fest og 2/3 jenter, jeg er gutt. Synes selv jeg er en god catch, kanskje ikke den kjekkeste, men normalt utseende og er egentlig ganske populær bland andre gutter som venn så regner med at jeg er hyggelig å være med. Anonymous poster hash: 3db3e...0c7
zen Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Vær en bra fyr, få god kontakt med en bra dame? Eventuelt tenk over hva som er grunnen til at du ikke har lykkes før (hvis du i det hele tatt har prøvd), og du skal få mer spesifikke råd...
Gancider Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Begynn forsiktig og finn felles interesser. Flørt litt, men ikke for mye. Ta det meste på et humoristisk nivå :-) ikke dra med jenta hjem, spør heller om hun vil finne på noe en dag :-) sånn vil værtfall jeg bli "lagt an på" 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Hvorfor vil du ha kjæreste? Vil du finne ei jente å være sammen med bare fordi du ikke har gjort det før? Anonymous poster hash: 81bfa...966 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Vær en bra fyr, få god kontakt med en bra dame? Eventuelt tenk over hva som er grunnen til at du ikke har lykkes før (hvis du i det hele tatt har prøvd), og du skal få mer spesifikke råd... Jeg har ikke prøvd før så egentlig vil jeg ha råd på det nivået. Snakker jeg bare med en jente go blir kjent? Det klarer jeg nok, blir lett kjent med folk. TS Begynn forsiktig og finn felles interesser. Flørt litt, men ikke for mye. Ta det meste på et humoristisk nivå :-) ikke dra med jenta hjem, spør heller om hun vil finne på noe en dag :-) sånn vil værtfall jeg bli "lagt an på" Tror vi kan slå fat mer rimelig sikkerhet at jeg ikke er i stand til å ta med noen hjem. Hvorfor vil du ha kjæreste? Vil du finne ei jente å være sammen med bare fordi du ikke har gjort det før? Anonymous poster hash: 81bfa...966 jepp TS Anonymous poster hash: 3db3e...0c7
svante Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Vær litt kynisk. Merker du at jenta ikke er interessert i deg så går du videre og snakker med en ny.
Gjest Lincoln Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Studentfester er ikke det stedet jeg ville lett etter en kjæreste. Litt god, gammaldags uforpliktende sex derimot...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Studentfester er ikke det stedet jeg ville lett etter en kjæreste. Litt god, gammaldags uforpliktende sex derimot... Så hvor ville du lett etter kjæreste? Studentfestene er jo der delvis for at man skal bli kjent med hverandre så rimelig lett å snakke med folk man ikke kjenner. TS Anonymous poster hash: 3db3e...0c7
Gjest Lincoln Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 (endret) Så hvor ville du lett etter kjæreste? Studentfestene er jo der delvis for at man skal bli kjent med hverandre så rimelig lett å snakke med folk man ikke kjenner. TS Anonymous poster hash: 3db3e...0c7 Jeg ville aldri tenkt tanken på at "nå skal jeg gå på fest og finne meg kjæreste". Jeg ville gått for å bli kjent med masse nye mennesker, inkludert damer. Kanskje hadde jeg funnet tonen med en dame, og så hadde det blitt klining eller noe mer. Og så hadde jeg kanskje truffet henne igjen. Og så hadde vi kanskje etterhvert blitt kjærester. Du tenker aaaaltfor langt frem. Det er noe stakkarslig og desperat over det, og det er noe damer kan lukte på lang avstand. Fokuser på å bli kjent med nye folk heller. Endret 14. november 2013 av Lincoln 1
Gancider Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Studentfester er ikke det stedet jeg ville lett etter en kjæreste. Litt god, gammaldags uforpliktende sex derimot...
Djmalle Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Se deg ut ei spesiell jente, og hun må du være ganske sikker på at er interessert i å bli kjent med deg. Sjekk kroppsspråk og øyenkontakt når du hilser på henne, du vil fort finne ut om hun allerede da er interessert. Dette har jeg funnet ut selv, det tar kun noen få sekunder før jeg finner ut om jeg er interessert i å bli mer kjent med en gutt, på fest. Fra jeg først får øye på han til vi har utvekslet navn. Du må i hvertfall ikke prøve deg på flere i løpet av en kveld; jenter snakker og om du skal prøve deg på jente nr 2, så vet hun mest sannsynlig allerede at du først prøvde deg på "hun der i den sorte kjolen der borte". Det viktigste er vel at du er deg selv, og at du virkelig interesserer deg for det hun har å si :-)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 Se deg ut ei spesiell jente, og hun må du være ganske sikker på at er interessert i å bli kjent med deg. Sjekk kroppsspråk og øyenkontakt når du hilser på henne, du vil fort finne ut om hun allerede da er interessert. Dette har jeg funnet ut selv, det tar kun noen få sekunder før jeg finner ut om jeg er interessert i å bli mer kjent med en gutt, på fest. Fra jeg først får øye på han til vi har utvekslet navn. Du må i hvertfall ikke prøve deg på flere i løpet av en kveld; jenter snakker og om du skal prøve deg på jente nr 2, så vet hun mest sannsynlig allerede at du først prøvde deg på "hun der i den sorte kjolen der borte". Det viktigste er vel at du er deg selv, og at du virkelig interesserer deg for det hun har å si :-) Takk for tipset:-) Var på første av fire fester i går, satt bare med gutter så ble dårlig med kjæreste. Så 3 igjen. Men, men hadde det i hvert fall kult. TS Anonymous poster hash: 3db3e...0c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå