Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har noen av dere prøvd L'aura Montana sin "Lauras Leppomade"? Den ble blant annet anbefalt i KK for et par måneder siden..

http://www.lauramontana.com/leppepomade_nor.htm

Hvis noen av dere har, så hadde det vært kjempefint hvis jeg fikk tilbakemelding om denne, og effekten osv osv. Fordi jeg sliter så med tørre/sprukne lepper - året rundt.

Det jeg bruker nå for tiden er Blistex (den hvite) og Savex. Har funnet ut at de to er de beste jeg har kommet fram til. Til nød så bruker jeg Vaselin. (har prøvd 2 fra body shop - ble bare mer tørr. har ikke prøvd hemp-leppomaden, har også prøvd lypsyl/labello som er noe tull, mentholatium funker ikke i lengden hm...osv. I tillegg så "peeler" jeg leppene mine)

Så jeg hadde blitt kjempeglad om noen har prøvd/brukt denne leppomaden, og kan komme med sin tilbakemelding/anbefaling!

På forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

jeg har ikke prøvd den leppomaden, men jeg kan på det sterkeste anbefale den rosa lepomaden til Biotherm.

Den heter Aquasource Levres, og kommer på samme type tube som glossene deres. Den dufter/smaker mildt og godt og man blir ikke avhengig av den. Den koster ca 120 kr, men er verdt hver krone!!

Leppene blir kjempemyke og fuktige, og det ser nesten ut som om man har tatt på seg gjennomsiktig gloss.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg sendte mail til produsenten for mange måneder siden, for å høre hvor jeg kan kjøpe den eller om han kunne sende.

Fikk aldri noe svar, og ingen her jeg bor har hørt om den...

Men istedenfor den begynte jeg å bruke Weleda sin, og den er kjempebra, ingen rare ingredienser som bare gjør vondt verre.

Blistex er for øvrig full av sånt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke erfaring med den du nevner, men kan anbefale Elizabeth Arden Eight Hour Cream for tørre og sprukne lepper, den er suveren!

Skrevet

Enig med siste gjest. Eight hour cream er bra for tørre lepper. Pleier å legge på ett tykt lag om kvelden on jeg er tørr åp leppene, og så er jeg bra igjen neste morgen. Var vel ikke akkurat svar på det du spurte om men. Håper du finner noe som hjelper !

Klem LilleSol

Skrevet

takk for mange gode tips, men kjipt at ingen har prøvd den jeg spurte om da.. :-? Betaler gjerne 100,- for en leppomade som faktisk funker jeg.. :) Får man kjøpt leppomadene dere alle anbefaler på en kosmetikk butikk? Eller helsekost?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Eight Hour Cream og Biotherm sin lepomade fås kjøpt i parfymerier.

Gjest Cuddly
Skrevet

Weleda får du på helsekost, koster ca 50 kroner - verdt hver en krone!

Har du funnet ut hvor du får kjøpt Laura M's?

Har så lyst å prøve den!

Skrevet
Weleda får du på helsekost, koster ca 50 kroner - verdt hver en krone!

Har du funnet ut hvor du får kjøpt Laura M's?

Har så lyst å prøve den!

man får kjøpt den på parfymerier, så vidt jeg vet. Esthetique kanskje?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt leppepomaden fra L'aura på helsekosten. Det er bare noen få dager siden jeg kjøpte den, men så langt er jeg veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...