AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hei, for en stund siden skrev jeg at jeg ville være med på et forum- treff for å gjøre noe sosialt. Så i går kom en melding hvor en mann spurte om vi skulle bli kjent over en kaffe. Vet ikke, men regner med at han så at jeg hadde vært påmeldt forumtreffet for han visste hvor jeg bodde. Uansett, tror dere han bare vil bli kjent og få en venn eller tror dere han tenker kjæresteopplegg? Vet jeg kan spørre, men tør ikke Det er ikke fra KG, men et annet forum, hvis ikke så hadde jeg jo ikke turt å poste det her. Anonymous poster hash: 6359b...3ed
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Jeg vil nok si at i denne situasjonen vil han nok se etter kjærestemateriale, men hvis det ikke funker så kan dere alltids bare være venner.Anonymous poster hash: 4dd52...663
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Hei, for en stund siden skrev jeg at jeg ville være med på et forum- treff for å gjøre noe sosialt. Så i går kom en melding hvor en mann spurte om vi skulle bli kjent over en kaffe. Vet ikke, men regner med at han så at jeg hadde vært påmeldt forumtreffet for han visste hvor jeg bodde. Uansett, tror dere han bare vil bli kjent og få en venn eller tror dere han tenker kjæresteopplegg? Vet jeg kan spørre, men tør ikke Det er ikke fra KG, men et annet forum, hvis ikke så hadde jeg jo ikke turt å poste det her. Anonymous poster hash: 6359b...3ed Det kan ingen her vite. Ta en sjanse og møt denne mannen vel. Den som intet våger, intet vinner .
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Det kan ingen her vite. Ta en sjanse og møt denne mannen vel. Den som intet våger, intet vinner . Nja, han kan jo være en øksemorder, da. Anonymous poster hash: d4e77...c9d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Nja, han kan jo være en øksemorder, da. Anonymous poster hash: d4e77...c9d Den tanken har slått meg. TS Anonymous poster hash: 6359b...3ed
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Den tanken har slått meg. TS Anonymous poster hash: 6359b...3ed Møt på et offentlig sted, eventuelt still opp med øks selv! Bare sånn for alle tilfellers skyld. Anonymous poster hash: d4e77...c9d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Hei ts, jeg vil bare være vennen din og drikke kaffe. Etterpå vil jeg at du skal føde mitt barn. Anonymous poster hash: e9c48...036
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Hei ts, jeg vil bare være vennen din og drikke kaffe. Etterpå vil jeg at du skal føde mitt barn. Anonymous poster hash: e9c48...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå