Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne dra et sted hvor det finnes flinke sminkører som kan gi meg nyttige tips om sminke. Hvilke farger som passer meg, hvordan å påføre sminke bra, osv.

Har dere tips hvor dere har bra erfaring?

Anonymous poster hash: 6fa52...6b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne dra et sted hvor det finnes flinke sminkører som kan gi meg nyttige tips om sminke. Hvilke farger som passer meg, hvordan å påføre sminke bra, osv.

Har dere tips hvor dere har bra erfaring?

Alle de store stedene de selger make-up.

Evt en makeup artist. Men der blir det vel i forbindelse med at de sminker deg for penger. Men da får man i hvert fall nyttige tips. Og en smak på hvor pent det kan bli :)

Anonymous poster hash: 89da5...d03

Skrevet

Jeg gikk tilfeldigvis forbi noe lignende i dag på Majorstua. Fikk ikke med meg navnet, men det så profesjonelt ut. Jeg la merke til et skilt utenfor døra hvor det stod at en kunne få gratis sminketime i dag. Hvis du står på Colloseum på Majorstua, så går du videre til Bogstadveien. Gå rett fram helt til du ser Coop-butikken. Da går du inn i gata til høyre. Mener det var der jeg så denne salongen.

Anonymous poster hash: 7032c...47e
Skrevet

Sminkekurs på Make Up Store koster 500 kr for 1 time leksjon og du får velge produkter for hele beløpet. Har hørt det er veldig bra!

• Liker 1
Skrevet

Sminkekurs på Make Up Store koster 500 kr for 1 time leksjon og du får velge produkter for hele beløpet. Har hørt det er veldig bra!

Kommer an på hvem som er i butikken til enhver tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...