AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg er over exen egentlig, men sliter med sinne mot han. Håper han får kreft og dør. Høres kanskje fælt ut, men hele livet mitt er ødelagt pga han. Jeg har fått angst og er livredd menn pga han. Flere som føler det sånn mot exer? Jeg går til psykolog men sliter med forferdelige mareritt hver natt. Anonymous poster hash: 0f2a0...d78 4
zen Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Det går over. Prøv å forestill deg den dagen du ikke lenger føler på den måten.
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Har han vært slem mot deg eller er du bare generelt sint?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Har han vært slem mot deg eller er du bare generelt sint? Han var utro mot meg også var vi på en helt forferdelig ferie rett før det ble slutt. Han snakket ikke til meg på den uka.. jeg gråt og ville bare dø. Han må være psykopat for å ha latt meg gjennomgå noe sånt. Gjør vondt at han har gått videre og er sammen med hun tøsen han var utro med. Og jeg kommer aldri til å møte noen fordi jeg er psykisk ødelagt pga mannfolk. Er det noen som har følt på samme måte og kommet over det til slutt? Snart 9 mnd siden bruddet. Anonymous poster hash: 0f2a0...d78
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Her har du mye å jobbe med og den jobben må du selv gjøre. Du kan ikke laste andre for hvordan du opplever verden. Anonymous poster hash: 748b8...99e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Her har du mye å jobbe med og den jobben må du selv gjøre. Du kan ikke laste andre for hvordan du opplever verden. Anonymous poster hash: 748b8...99e Og hvordan gjør man det? Håper jeg aldri møter exen min igjen for da hadde jeg drept han. Anonymous poster hash: 0f2a0...d78
Fluffiness Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Vær glad du er kvitt han, sier bare jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Vær glad du er kvitt han, sier bare jeg. Jeg har faktisk kommet så langt at jeg er over han, men ikke det han gjorde mot meg. Vet det er damer der ute som opplever mye verre ting, men jeg sliter med å forstå hvordan noen kan være så slem. Anonymous poster hash: 0f2a0...d78
Fluffiness Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Folk er forskjellig, noe som du aldri kunne funnet på å gjøre mot andre faller helt naturlig for noen. Selv kommer jeg fra et stygt brudd, der exen plutselig ble som en fremmed og sa så mye stygt om meg og til meg at jeg har store problemer med å forstå. Men det er ikke meningen at jeg ska forstå, jeg må bare komme meg videre. Eneste jeg er sikker på er at hvis jeg fortsetter å gå rundt å lure på hva som gikk galt, hvorfor det skjedde på denne måten blir jeg gal. Du må bare akseptere at somme mennesker er scumbags, ikke noe du får gjort med det 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Folk er forskjellig, noe som du aldri kunne funnet på å gjøre mot andre faller helt naturlig for noen. Selv kommer jeg fra et stygt brudd, der exen plutselig ble som en fremmed og sa så mye stygt om meg og til meg at jeg har store problemer med å forstå. Men det er ikke meningen at jeg ska forstå, jeg må bare komme meg videre. Eneste jeg er sikker på er at hvis jeg fortsetter å gå rundt å lure på hva som gikk galt, hvorfor det skjedde på denne måten blir jeg gal. Du må bare akseptere at somme mennesker er scumbags, ikke noe du får gjort med det Takk, det var fint sagt og er veldig sant Anonymous poster hash: 0f2a0...d78
Catlin Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Kjenner meg igjen i sinnet du beskriver. Man ønsker at eksen skal få det like vondt som man selv har det. Men man må bare jobbe seg gjennom det. Det går mye energi med på et sånt sinne. Dette er energi man kunne bruke på mer konstruktive ting. Han ofrer sannsynligvis ikke deg en tanke - så hvorfor skal DU da bruke så mye energi på HAN? Hvis du går rundt og er sint og bitter, så vil det til slutt spise deg opp innvendig. Og det fortjener ingen. Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort. Og det er ikke gjort på en dag. Man kan ikke kontrollere hva andre gjør, man kan kun kontrollere sin egen reaksjon. Det er en jobb som krever mye av deg, men det lar seg gjør. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Det er nettopp det, at jeg vil han skal lide like mye som jeg har gjort det året her. Gjorde alt for han jeg også behandla han meg som dritt Jeg har hytte i det området han er fra, marerittet er å møte han. Hva gjør jeg da liksom? Redd jeg hadde tatt skiene mine og slått han i hodet.. Hadde dere bare oversett han? Anonymous poster hash: 0f2a0...d78
Catlin Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Ja, jeg hadde oversett han. Jeg har mye i livet mitt som virkelig fortjener min energi og min oppmerksomhet. Jeg prøver å bruke min energi på noe som gir meg positiv energi tilbake. Og det tror jeg ikke er tilfelle med din eks. Finn heller noe å bruke tid og krefter på som gir deg positiv energi og en følelse av å gjøre noe konstruktivt. Lett er det ikke, men hvem har sagt at man ikke skal jobbe for det som er bra i livet. Små skritt i den rette retningen. Man skal telle sine velsignelser. Bruk tiden på det som faktisk er tilstede i livet ditt og som er bra, isteden for å henge deg opp i ting du ikke får gjort noe med. Fortiden får du ikke endret på. Det eneste du får endret på er hvordan du reagerer på det. 1
makkapakka Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Jeeeze så det er han som styrer livet ditt, en som ikke er verdt de hullete sokkene han går med.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Det er like lenge siden mitt stygge brudd. Min første ordentlige kjæreste som jeg elsket over alt på jord. Han ble også som en fremmed og plutselig ville han ikke ha mer med meg å gjøre. Bare sånn plutselig hadde han bestemt seg. Der og da. For en liten krangel pga fjernsynskontrollen!! Vet du hvor vanskelig DET va for meg å forstå? Så kom russetiden, der han rotet og lå med alle og jeg måtte se han hele tiden. DET var jævlig det. Så du kan trøste deg med at du ikke er alene. Jeg slo han ned jeg, så sint jeg var, men da slet jeg med dette også fordi jeg fikk høre jeg var gal. Jeg er fullstendig over dette nå. Ler av det barnselige vesenet som ikke brydde seg mer enn en spiker over meg eller bruddet, mens jeg var knust, gikk til psykolog og ville bare dø. Fikk aldri en avslutning, aldri sagt mitt. Han har aldri svart meg på hverken facebook, telefon eller melding. Kommer jeg igjennom dette, kommer du deg igjennom dette. Hilsen jente på 19. Anonymous poster hash: adf81...929
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #17 Skrevet 14. november 2013 Det er like lenge siden mitt stygge brudd. Min første ordentlige kjæreste som jeg elsket over alt på jord. Han ble også som en fremmed og plutselig ville han ikke ha mer med meg å gjøre. Bare sånn plutselig hadde han bestemt seg. Der og da. For en liten krangel pga fjernsynskontrollen!! Vet du hvor vanskelig DET va for meg å forstå? Så kom russetiden, der han rotet og lå med alle og jeg måtte se han hele tiden. DET var jævlig det. Så du kan trøste deg med at du ikke er alene. Jeg slo han ned jeg, så sint jeg var, men da slet jeg med dette også fordi jeg fikk høre jeg var gal. Jeg er fullstendig over dette nå. Ler av det barnselige vesenet som ikke brydde seg mer enn en spiker over meg eller bruddet, mens jeg var knust, gikk til psykolog og ville bare dø. Fikk aldri en avslutning, aldri sagt mitt. Han har aldri svart meg på hverken facebook, telefon eller melding. Kommer jeg igjennom dette, kommer du deg igjennom dette. Hilsen jente på 19. Anonymous poster hash: adf81...929 Bra du kom deg gjennom det! Går til psykolog jeg og, i tillegg sliter jeg med helt forferdelige mareritt om exen der han er helt grusom mot meg, tvinger meg til å se han ha sex med hun nye mens de ler av meg etc. Exen min hadde også en sånn robotknapp som plutselig gjorde han slem. Før det var han verdens snilleste! Det positive nå er at han gjør meg kvalm.. Men jeg skal aldri ha noe med mannfolk å gjøre igjen, jeg orker ikke gjennomgå dette en gang til Anonymous poster hash: 0f2a0...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå