AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 1. desember skal jeg begynne å trene skikkelig! Det er da jeg endelig har tid for å gå inn for å trene. Jeg vil trene på treningssenteret ca. 3 ganger i uken - styrke og litt kondisjon. Ellers vil jeg prøve å få gått noen turer utenom og gjøre litt styrkeøvelser hjemme de dagene jeg ikke er på senteret. Jeg kommer selvfølgelig til å spise sunt også - men skeie ut litt i helgen. Så hvor mye mer fit kan jeg bli på den mnd? Jeg har litt ekstra på både mage og lår. Jeg mener - vil det bli synlig at jeg trener såpass ofte? Kom gjerne med tips om styrkeøvelser - treningstimer som som er effektive. Trenger generelt tips til mage, lår og rumpeøvelser. Armer er ikke et problem. Anonymous poster hash: 50401...366
anony Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Kommer litt an på hvilken treningsgrunnlag du har fra før av også, dersom du ikke trener i hele tatt, vil du nok rakt merke en forandring! Vil du ha skikkelig godt resultat så burde du også legge om kostholdet slik at du ikke spiser så mye brød, poteter osv..
pepsiprinsessa Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Det viktigste er faktisk kostholdet, dersom du vil se resultater. Det er naturligvis flott at du vil begynne å trene, og det synes jeg absolutt du skal gjøre uansett, men dersom du vil ha resultater fort, burde du også tenke litt gjennom hva du putter i kroppen Når det er sagt; du kan se STORE resultater på én måned.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg konstaterer etter å ha lest jevnlig på dette forumet at "fit" har fått ny betydning. Det er blitt et ord som beskriver utseendet, og ikke fysisk form. Anonymous poster hash: f8980...fd6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 1. desember skal jeg begynne å trene skikkelig! Det er da jeg endelig har tid for å gå inn for å trene. Jeg vil trene på treningssenteret ca. 3 ganger i uken - styrke og litt kondisjon. Ellers vil jeg prøve å få gått noen turer utenom og gjøre litt styrkeøvelser hjemme de dagene jeg ikke er på senteret. Jeg kommer selvfølgelig til å spise sunt også - men skeie ut litt i helgen. Så hvor mye mer fit kan jeg bli på den mnd? Jeg har litt ekstra på både mage og lår. Jeg mener - vil det bli synlig at jeg trener såpass ofte? Kom gjerne med tips om styrkeøvelser - treningstimer som som er effektive. Trenger generelt tips til mage, lår og rumpeøvelser. Armer er ikke et problem. Anonymous poster hash: 50401...366 Visst du vil ha utvendige fysiske resultater på bare 1 måned så har du ikke råd til å skeie ut en eneste dag. Hva mener du med fit? Mer muskler, eller bedre kondisjon ? Jeg regner med du mener utseende. Isåfall bør du fokusere strengt på kostholdet og styrketrening, men kondisjon er noe alle har godt av i tillegg. Hvil musklene du har trent i 1-2 dager før du trener styrke igjen. Du kan forøvrig ikke punktslanke deg ved å gjøre styrkeøvelser kun på de kroppsdelene du er misfornøyd med, du bør jobbe med å redusere fettprosenten. Spis godt og sunt, spis nok! Tren nok, gå en behagelig lang tur 5-7 dager i uka og tren tung styrke de 3 dagene på treningssenter for eksempel for å få kroppen i sving. Men på så kort tid så går det mest på kosthold som de andre sier her, selv om trening er noe du bør begynne med siden alle har godt av det. Ikke sult deg denne måneden for å spise usunne ting, spiser du sunt så blir du god og mett hver dag og får energien til å bygge opp musklene. Anonymous poster hash: 09d5f...300 Anonymous poster hash: 09d5f...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå