Gå til innhold

Kunne du blitt forelsket i deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke var deg og kunne forelske deg i det kjønnet du er :fnise:

Jeg er for høy, for tynn og for innadvendt. Også er jeg så sjenert at ingen av oss hadde tatt initiativ til noe :sjenert:

Anonymous poster hash: 49fd5...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kunne blitt forelsket i meg om jeg var en annen, men jeg er ikke det siden jeg er meg. Enkelt forklart nei. Men jeg forstår alle menn som henger etter meg i skjørtekanten og svever som papirfly, så må jo være litt enig med de av menn som liker meg. ;)

Anonymous poster hash: 52a8d...0ee
  • Liker 2
Skrevet

Svever som papirfly :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kunne jeg nok :romeo:

Gjest Are you suffering
Skrevet (endret)

Svar 1: Hvis jeg hadde hatt en finere personlighet, så ja.

Svar 2: Hvis jeg kunne hatt en pose over hodet.

Svar 3: Er allerede forelsket i meg selv <3

Svar 4: HAHAHA NEI

Endret av Are you suffering
Skrevet

Kunne nok det, ja, og det faktum at jeg har det så fint med meg selv gjør at jeg heller ikke er på jakt etter et forhold. Men dette er meg.

Anonymous poster hash: ecc16...70f
Skrevet

Kunne nok det, ja, og det faktum at jeg har det så fint med meg selv gjør at jeg heller ikke er på jakt etter et forhold. Men dette er meg. Anonymous poster hash: ecc16...70f

Finner du ingen som er like bra som deg? :fnise:

Skrevet

Nå er jeg utrolig lite mystisk for meg selv og jeg liker damer som er litt mystiske... så nei.

Skrevet (endret)

Hvis jeg hadde møtt meg selv på en god dag kanskje :fnise:

Endret av .-L-.
Skrevet

Finner du ingen som er like bra som deg? :fnise:

Nei. Jeg er perfekt.

:fnise:

Anonymous poster hash: ecc16...70f

Skrevet

Nei.

Forstår virkelig ikke at mannen min har holdt ut med meg i 30 år.

Han påstår "hardnakket" at jeg er like spennende i dag som den gangen. Jeg er glad hvis han tror på det.

Anonymous poster hash: ca7f3...18f
  • Liker 2
Skrevet

Huff, nei. Jeg er altfor irriterende :lol:

Anonymous poster hash: 76273...e0b
Skrevet

Tja, det ville jo vært en perfect match. Eller ikke. Tror jeg hadde gjort meg selv gal av alle de dumme uvanene mine! Et under egentlig at samboer takler å bo under samme tak som meg :sjokkert:

Skrevet

Nei, jeg faller som regel for menn som har ganske annerledes personlighetstrekk enn meg selv, så om jeg var en mann ville jeg kanskje falt for en kvinne som kunne veid opp for mine personlighetstrekk.. Makes sense? Liker en som kan utfordre meg litt i diskusjoner, altså ikke er enig i alt jeg mener, og som regel faller jeg får mer ekstroverte mennesker mens jeg selv er mer introvert.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg vet ikke.. Kommer jo an på da. Men finnes jo folk som er/har vært forelska i meg, så det er i alle fall mulig :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Tja, det ville jo vært en perfect match. Eller ikke. Tror jeg hadde gjort meg selv gal av alle de dumme uvanene mine! Et under egentlig at samboer takler å bo under samme tak som meg :sjokkert:

Hahaha, enig der :P Jeg skjønner ikke at han holder ut alt det rare jeg gjør og sier

Skrevet

Nei. Jeg trenger en mann med en sterkere personlighet en min. Det han gjerne kan ligne meg på er lynne og interesser.

Anonymous poster hash: 795e1...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...