AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Om man bestiller et abonnement i julegave, så får man jo opp hvor bladene skal sendes og hvor fakturaen skal sendes. Det står også at bladene sendes fra og med etter jul til den som får det i gave. Men hva med på julaften? Får jeg et "bevis" på at den personen som får gaven, får gaven? Altså, kan jeg gi et "bevis" på det i en konvolutt, eller bare mottar de bladene uten at jeg får gitt noe "bevis" i gave i det hele tatt? Gjelder bladkongen. Anonymous poster hash: 91385...6f1
Thorn Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Jeg har gitt gaveabonnement ėn gang tidligere, da skulle jeg få et gavebevis i posten som kunne gies til mottakeren. Problemet var bare at gavebeviset kom lenge etter første bladet, og enda lenger etter den aktuelle begivenheten... Så jeg lagde mitt eget gavekort! 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Jeg har gitt gaveabonnement ėn gang tidligere, da skulle jeg få et gavebevis i posten som kunne gies til mottakeren. Problemet var bare at gavebeviset kom lenge etter første bladet, og enda lenger etter den aktuelle begivenheten... Så jeg lagde mitt eget gavekort! Hm....... Var det fra bladkongen du bestilte? Anonymous poster hash: 91385...6f1
Thorn Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Det husker jeg ikke, dessverre... Vet at jeg var innom dem, men husker ikke om jeg endte opp med å bestille gjennom dem eller direkte via bladet. Det har blitt noen år siden nå. Jeg har forresten tenkt å gi abonnement på blad selv i år, og jeg belager meg på å ikke få noe gavebevis. Om jeg får det tar jeg det som et pluss 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Økei Ja, men da ringer jeg dem rett og slett imorgen og spør. (Men jeg hadde sååå lyst å bestillenå, ferdig med det) Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 91385...6f1 1
pusla Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Mener å huske at man får gavebevis ja, og tror ikke jeg har opplevd problemer med at de kommer for sent. Men de siste gangene jeg gjorde dette, lå vel kanskje gavebeviset med i en Mail, sånna t jeg kunne printe den ut. Hvis ikke bare lager man et kort selv
Gjest tuppesjura Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Kommer det ikke opp en link når du bestiller gaveabbonement hvor du kan printe ut et gavekort? Innbiller meg at jeg har fått det hvertfall.
Gjest Sille4 Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg har nettopp bestilt abonnement i julegaver derfra, og fikk mulighet til å lage ett eget "gavekort/bevis" som jeg kunne printe ut. Men jeg lager mitt eget i Word. Det er jo like greit det, enn å vente på ett bevis i posten? Bare å ta med ett bilde av bladet og skrive at " 10 nr av .... kommer i posten etter jul" Endret 14. november 2013 av Sille4
Gjest Arch Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Jeg fikk et gavekort på Mail som jeg kunne printe ut for å gi i julegave, men måtte be om det. Husker ikke hvilket firma jeg bestilte fra.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 Kjøpte det bladet jeg ga abonnement på i kiosken og pakka inn til julegave, sammen med et hjemmelaga gavekort Anonymous poster hash: f77ad...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå