Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg skal iallfall bli bedre kjent med han og deretter "kapre" han.

Nivå 1 er fullført for over 1 år siden, jeg har han på Facebook! (og det var han som la meg til, wiihi) var på dette tidspunktet i et forhold..
Nivå 2 er å prate med han på Facebook, og det har jeg gjort (feig som jeg er i fylla).
Nivå 3 er å møte han Face to face, det har jeg gjort også (i fylla). Vi har snakket noen få ganger etter det men..

Dette skjedde for omtrent et halv år siden, og nå er det så stille så stille..
Er frustrert aner ikke hva jeg skal gjøre :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så på 1,5 år er alt du har gjort snakket med han et par ganger i fylla? Sorry, men tviler på at denne planen din funker...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Møtte du han på nettet?

Endret av LionQueen
Skrevet (endret)

N

Møtte du han på nettet?

Nei har møtt han in real life via noen venner

Endret av frk94
Skrevet

Så på 1,5 år er alt du har gjort snakket med han et par ganger i fylla? Sorry, men tviler på at denne planen din funker...

Slik ting er nå ser det dårlig ut ja.. Må jo ta motet til meg å snakke til han, men er vanskelig å få "fingeren ut" og jeg er utrulig redd for å bli såra :frown:

Skrevet

kanskje du skal si til deg selv, han der skal jeg IKKE ha.............

Skrevet

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: f0a49...cb0

Skrevet

Slik ting er nå ser det dårlig ut ja.. Må jo ta motet til meg å snakke til han, men er vanskelig å få "fingeren ut" og jeg er utrulig redd for å bli såra :frown:

Hva er verst: satse og kanskje bli avvist der og da eller gå å selvpine seg over flere år i uvisshet?

Spør fyren om han har lyst å ta en kaffe en dag. Det er kanskje skummelt og kanskje sier han nei, men da får du en avklaring og du får svar på om han liker deg eller ikke. Det er ikke noe mer du kan gjøre egentlig.

• Liker 2
Skrevet

kanskje du skal si til deg selv, han der skal jeg IKKE ha.............

Forferdelig tafatt instilling.

Anonymous poster hash: ebecd...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...