Stinepine5 Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hei! I dag har vi vært på Medicus for egguthenting. Jeg husker ingenting fra vi kom dit, og til jeg våkna i ettermiddag hjemme i senga mi Regner med det ikke var så ille.. hehe! På fredag skal det befruktede egget mest sannsynlig settes tilbake igjen, og det gruer jeg meg til kjenner jeg. De to neste ukene kommer til å gå sååå sakte, og jeg gruer meg mest til å få svaret på om jeg er gravid eller ikke. Det er ikke meg det er noe "galt" med, så det skal ikke være noe i veien for at det ikke skal gå bra heldigvis. Krysser fingrene for meg selv, og håper på positive svar! Flere som er i samme prosess nå?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Krysser fingre Vi har vært der, det gikk bra! Det at det ikke er hos deg feilen ligger, gjør at dere har veldig gode sjanser for å få klaff. De ukene er veeeeldig lange. Jeg testet underveis for å sjekke at otrivellen var ute av kroppen, så visste jeg at en evnt positiv test virkelig var positiv. Lykke til Hei! I dag har vi vært på Medicus for egguthenting. Jeg husker ingenting fra vi kom dit, og til jeg våkna i ettermiddag hjemme i senga mi Regner med det ikke var så ille.. hehe! På fredag skal det befruktede egget mest sannsynlig settes tilbake igjen, og det gruer jeg meg til kjenner jeg. De to neste ukene kommer til å gå sååå sakte, og jeg gruer meg mest til å få svaret på om jeg er gravid eller ikke. Det er ikke meg det er noe "galt" med, så det skal ikke være noe i veien for at det ikke skal gå bra heldigvis. Krysser fingrene for meg selv, og håper på positive svar! Flere som er i samme prosess nå? Anonymous poster hash: 95a88...e41
pusilus Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Krysser fingrene for innsetting og de neste ukene, innsetting er på langt nær så ille som uttak Jeg er i gang med søskenforsøk nå og har ul om et par dager og sannsynlig uttak/innsett i neste uke.
Stinepine5 Skrevet 14. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2013 Legen ringte meg i morrest, jeg får ikke sette tilbake i morgen Kroppen min er visst overstimulert, så det kan være farlig å sette tilbake nå. Det er litt kjipt, men samtidig er jeg glad for det.. HERREGUD så vondt jeg har der nede. Skal på UL nå for å sjekke om noe er galt..
Stinepine5 Skrevet 14. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2013 Krysser fingrene for innsetting og de neste ukene, innsetting er på langt nær så ille som uttak Jeg er i gang med søskenforsøk nå og har ul om et par dager og sannsynlig uttak/innsett i neste uke. Så fint å høre! Da slipper jeg grue meg Jeg får ikke sette inn før neste mnd, siden jeg er overstimulert pga Ovitrelle.. Lykke til i prosessen! Gi lyd fra deg om hvordan det går!
pusilus Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Så kjedelig med overstimulering God bedring og ta vare på deg selv, så krysser vi for innsetting i neste mnd for deg
Stinepine5 Skrevet 16. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2013 Flaksen er ikke på min side for å si det sånn. Er innlagt på sykehuset pga væske i buken :/ tyypisk... Blir innsett i januar i stedet. De fikk fryst ned hele 12!!! egg da! Det var visst ikke heeelt normalt legen spøker om at jeg kan jobbe for prior og levere 18 pakker egg osv.. Haha, en liten trøst mens jeg ligger her
Askmeagain89 Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Så synd at du ble overstimulert. Det er så irriterende og trist med alt som øker ventetiden. Men gratulerer med utrolig 12! egg på frys! Det er utrolig! Du skal se dette går veien. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Jeg synes du skal klappe deg selv på skulderen for innsatsen så langt, og tenke som så at dette er ikke noe du kan gjøre noe med akkurat nå. 12 egg på frys er fantastisk! For å bidra med noen positive ord relatert til egen opplevelse: Jeg var på grensen til overstimulert etter uttak i august, og hele "rugeperioden" var preget av vonde eggstokker og oppblåsthet. Forsøket gikk ikke veien, og jeg fikk fryseforsøk i stimulert syklus i oktober. Det var himmel sammenlignet med ferskforsøket! Kroppen var tilbake til normalen, og jeg merket veldig lite til Progynovaen (bivirkningene varierer nok litt). Og nå er jeg gravid! Du skal se dette går bra, og at 2014 blir deres år Lykke til! Anonymous poster hash: f7096...b4f
Stinepine5 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2013 Jeg synes du skal klappe deg selv på skulderen for innsatsen så langt, og tenke som så at dette er ikke noe du kan gjøre noe med akkurat nå. 12 egg på frys er fantastisk! For å bidra med noen positive ord relatert til egen opplevelse: Jeg var på grensen til overstimulert etter uttak i august, og hele "rugeperioden" var preget av vonde eggstokker og oppblåsthet. Forsøket gikk ikke veien, og jeg fikk fryseforsøk i stimulert syklus i oktober. Det var himmel sammenlignet med ferskforsøket! Kroppen var tilbake til normalen, og jeg merket veldig lite til Progynovaen (bivirkningene varierer nok litt). Og nå er jeg gravid! Du skal se dette går bra, og at 2014 blir deres år Lykke til! Anonymous poster hash: f7096...b4f Takk for positive ord! Jeg er superfornøyd så langt, og er glad det hele er satt litt på vent.. Ble liggende på sykehuset i en uke, og fikk dren i magen og ble tappa for væske til slutt... Ikke behagelig Gratulerer med graviditeten! Blir så glad når jeg leser at så mange her inne lykkes til slutt!! Det er jo fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå