Gå til innhold

Hvor finner jeg gode jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel en stund nå og går forresten på vgs. Jeg føler at det ville vært hyggelig med en kjæreste, men vet ikke helt hvor jeg finner de. Klassen min har ikke noen jeg syntes virker passende, så det er utelukket. Så spørsmålet mitt er: hvor finner jeg jenter til kjæreste materiale?

Anonymous poster hash: dc019...02f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du mener med 'gode jenter'. Hvilke jenter er kjærestemateriale for deg?

Anonymous poster hash: 8af1e...62d
Skrevet

Spørs hva du mener med 'gode jenter'. Hvilke jenter er kjærestemateriale for deg? Anonymous poster hash: 8af1e...62d

Det kan være masse forskjellige, men de bør vel litt aktive og ha interesser. Jeg har ikke noen spesielle kriterier akkuratt men de må bare være hyggelige å være med.

TS

Anonymous poster hash: dc019...02f

Skrevet

sånne jenter finner du overalt bare du tørr å ta initiativ til å bli kjent med de :) hvis du er på biblioteket så snakk med ei du feks møter ved bøkene. dette er bare et av 1000 steder du kan treffe de :P hold øynene åpne :)

Anonymous poster hash: 467b7...a3b
Skrevet

Hvor? Overalt. Som AB over sier er det et hav av mulighet bare man tørr å ta kontakt. Begynn på aktiviteter/aktivitet hvor det er en god del jenter - kanskje tennis?

Skrevet

Hvor? Overalt. Som AB over sier er det et hav av mulighet bare man tørr å ta kontakt. Begynn på aktiviteter/aktivitet hvor det er en god del jenter - kanskje tennis?

Gode jenter er likevel sjelden vare.

Anonymous poster hash: ea74d...de5

Skrevet

I klassene over eller under deg, gjennom venner, fritidsinteresser, deltidsjobb...

Skrevet

Finnes du, kaptein sabeltann? GrRRRrrr

Anonymous poster hash: 03b70...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...