Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har termin om 3 uker og kommer altså til å ha en liten baby i jula hvis alt går bra. Forsøker å finne julekjole str.56, enten på nett eller i butikk, men synes det er kjempevanskelig. Nesten ingenting i de aller minste str. Tips???

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Vent litt så kommer det mange fra Name It!

Skrevet

Godt forslag. De har jo mye fint. Hadde helt glemt det.

Skrevet

Ville heller gått for en søt heldrakt til en så liten baby. Kjole blir seende litt rart ut, synes jeg

• Liker 2
Skrevet

Så mange fine nyfødtkjoler fra NameIt i butikk i dag! :Nikke:

Anonymous poster hash: cbd68...c6f
Skrevet

Er det helt ut med cubus, hm , lindex, kappahl nå til dags? Ungen vokser fra kjolen før klokka 24 31/12... Er det da nødvendig med nameit-kjole til 5-600 kr når du finner entil 199 på cubus? En kjole som sansynligvis blir utgulpet uansett...

Anonymous poster hash: a7d42...7a6

• Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

NameIt-kjoler koster sjelden over 200 da :)

• Liker 1
Skrevet

Er det helt ut med cubus, hm , lindex, kappahl nå til dags? Ungen vokser fra kjolen før klokka 24 31/12... Er det da nødvendig med nameit-kjole til 5-600 kr når du finner entil 199 på cubus? En kjole som sansynligvis blir utgulpet uansett...Anonymous poster hash: a7d42...7a6

Om du ser på lenka lenger oppe her finn du ingen kjolar hos nameit som er dyrare enn 199,95...

• Liker 2
Skrevet

Skulle gjerne strikket, men er virkelig fullstenig håpløs på alt som ligner håndarbeid. Var mange fine på sidene til name it, og så fant jeg endelig en som var liten nok på Lindex i dag!

Skrevet

Jeg synes Newbie-klærne til KappAhl er veldig fine. De har i allefall hatt flere fine kjoler i løpet av året, men jeg har ikke sett hva de har til jul.

• Liker 1
Skrevet

Er det helt ut med cubus, hm , lindex, kappahl nå til dags? Ungen vokser fra kjolen før klokka 24 31/12... Er det da nødvendig med nameit-kjole til 5-600 kr når du finner entil 199 på cubus? En kjole som sansynligvis blir utgulpet uansett...Anonymous poster hash: a7d42...7a6

Nameit er da noe av det billigste innen kjoler! Kjøpte en kjempefin julekjole i str 92 der i fjor til 129 kroner.

Anonymous poster hash: cbd68...c6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...