AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hyggelig kommentar å få fra min mor Jeg sa at min drøm er å få et småbruk på landet og at jeg ønsker familie. Hun sa at det kan jeg bare glemme, for det kommer aldri til å skje. Ble så satt ut så visste ikke hva jeg skulle svare. Hun mener at menn ikke er noe for meg siden alle behandler meg dritt, noe som er sant, men hun kunne holdt de tankene for seg selv. Flere som får ufine kommentarer fra familien om å være singel? Anonymous poster hash: dd461...f30
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Anonymous poster hash: c1923...379 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Det hørtes da brutalt ut. Var det endel av diskusjon eller en respons på noe? Kan du ikke snakke med henne og si at du syntes det var bastant og lurer på hva hun egentlig mener og om hun kan komme med noe konstruktivt? Anonymous poster hash: 5c4f3...bf8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Det hørtes da brutalt ut. Var det endel av diskusjon eller en respons på noe? Kan du ikke snakke med henne og si at du syntes det var bastant og lurer på hva hun egentlig mener og om hun kan komme med noe konstruktivt? Anonymous poster hash: 5c4f3...bf8 Nei, det var bare i forbindelse med at jeg så på småbruk på finn.no og da jeg fortalte moren min at jeg fant mange fine jeg kunne tenke meg sa hun at jeg bare kan glemme å møte noen. Og at hvis jeg er heldig møter jeg kanskje en mann på gamlehjemmet.. Blir litt lei meg. Er 32 år. Anonymous poster hash: fc9fb...f23
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 herregud for en dum kommentar fra moren din! tror jeg ville blitt sint Anonymous poster hash: 388e3...0b2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Hvis alle menn du møter behandler deg dårlig burde hun jo heller fokusere på å få deg til å føle deg bedre med deg selv sånn at sannsynligheten øker for at du treffer noen som er bra for deg enn å gjøre deg ille til mote..Hun virker ikke så veldig hyggelig skal jeg være ærlig. Er hun like negativ til alt du foretar deg? Anonymous poster hash: 6f227...f6d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Bor du fremdeles hjemme hos mor, Ts? Anonymous poster hash: c8251...5f6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Bor du fremdeles hjemme hos mor, Ts? Anonymous poster hash: c8251...5f6 Nei, er du gal! Flyttet ut da jeg var 18 jeg. Hun er ganske negativ til det meste jeg gjør ja. I dag fikk jeg høre at veska mi var harry f.eks. Veldig mange negative kommentarer. Hun mener det kanskje godt, men hun sier at jeg ikke er psykisk sterk nok til å ha et forhold til en mann. Det gjør vondt å høre, selv om det er sant etter mange fæle forhold. Men selv har hun jo vært singel siden 1985.. Anonymous poster hash: fc9fb...f23
L'amie Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 "We accept the love we think we deserve." På tide å få øynene opp for seg selv. Prøv så godt du kan å overse det moren din sa. Det var klønete sagt, og sikkert ikke vondt ment.
Chouchou Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Synd at hun synes det, men gjort er gjort. Glem kommentaren og gå mot en god kjæreste.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 (endret) Det sier min mor til meg også. Jeg synes det er litt morsomt, for hun har sagt så mye at hun ikke når frem til meg lenger. Endret 14. november 2013 av Evilposelos
Sweet77 Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Nei, er du gal! Flyttet ut da jeg var 18 jeg. Hun er ganske negativ til det meste jeg gjør ja. I dag fikk jeg høre at veska mi var harry f.eks. Veldig mange negative kommentarer. Hun mener det kanskje godt, men hun sier at jeg ikke er psykisk sterk nok til å ha et forhold til en mann. Det gjør vondt å høre, selv om det er sant etter mange fæle forhold. Men selv har hun jo vært singel siden 1985.. Anonymous poster hash: fc9fb...f23 Om hun har oppført seg sånn mot deg det meste av livet så er det kanskje ikke så rart at du velger mindre snille menn. Ikke bevisst selvsagt, men man har en lei tendens til å bli tiltrukket av det man oppfatter som "kjent". Og når det kjente ikke er særlig hyggelig, så... ja, du skjønner. Det fine er at du kan bli obs på akkurat det, og gjøre noe for å komme deg ut av det om det har blitt et mønster. For da angriper du mønsteret og går til bunn av årsaken istedenfor bare å akseptere at "ja, jeg havner visst stort sett med drittsekker jeg". Drit i kommentarene til moren din og hold fast på det du ønsker deg. Og begynn å jobbe Det er noen for alle, jeg er helt sikker på at det er en for deg og!!
zen Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Ta kommentaren som en utfordring, du Vis henne 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Mamma har vel snakket med søsknene mine og sagt det er rart jeg har slitt så mye sosialt generelt når alle andre i familien har vært så populære. Det var jo kjempefint at mamma bryr seg om meg, men det stakk vel mer enn det rørte da jeg overhørte mamma si det til søsteren min. Med slite sosialt gjelder det å få venner. Anonymous poster hash: 81e86...a23
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Familier er ikke perfekte, ts. Det som aldri hjelper, er å la det gå inn på seg personlig. Vær glad i dem, drit i dumhetene som du KAN la være å ta til deg. Familien min er håpløs..... men jeg er glad i dem, og lar de være den de er.... og jeg med mitt. Anonymous poster hash: 54ba0...add
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Det finnes mange snille og rolige menn på bygdene rundt omkring. Vi får satse på at du finner en av dem. Kanskje i en annen landsdel enn moren din! ;-)Anonymous poster hash: a1b30...8f7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #17 Skrevet 14. november 2013 Sjekk annonsene i bondenbladet. Mange sjenerte gutter på gårder rundt om, som ikke kommer seg ut så ofte.Anonymous poster hash: 4ef5c...0a1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #18 Skrevet 14. november 2013 Sjekk annonsene i bondenbladet. Mange sjenerte gutter på gårder rundt om, som ikke kommer seg ut så ofte.Anonymous poster hash: 4ef5c...0a1 Vel, min siste ex var fra bondelandet og var en ordentlig drittsekk... Samme var vennene hans og. Så jeg er litt skeptisk til det der! Anonymous poster hash: fc9fb...f23
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #19 Skrevet 14. november 2013 Nei, er du gal! Flyttet ut da jeg var 18 jeg. Hun er ganske negativ til det meste jeg gjør ja. I dag fikk jeg høre at veska mi var harry f.eks. Veldig mange negative kommentarer. Hun mener det kanskje godt, men hun sier at jeg ikke er psykisk sterk nok til å ha et forhold til en mann. Det gjør vondt å høre, selv om det er sant etter mange fæle forhold. Men selv har hun jo vært singel siden 1985.. Anonymous poster hash: fc9fb...f23 Har du ikke prøvd å snakke med henne om dette? Foreldre må en jo gjerne forholde seg til, og derfor er det greitt å sette grenser. Feks å avklare at negative kommentarer bare ikke er greitt. Konstruktiv kritikk er ok, men ren negativitet er ikke noe du som voksen må finne deg i fra noen, ei heller din mor. Du må jo korrigere henne hver gang hun kommer med slikt, selvsagt, men det kan være nyttig både for deg og mor å få satt regler her. Anonymous poster hash: 4e62b...c3b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #20 Skrevet 14. november 2013 Har du ikke prøvd å snakke med henne om dette? Foreldre må en jo gjerne forholde seg til, og derfor er det greitt å sette grenser. Feks å avklare at negative kommentarer bare ikke er greitt. Konstruktiv kritikk er ok, men ren negativitet er ikke noe du som voksen må finne deg i fra noen, ei heller din mor. Du må jo korrigere henne hver gang hun kommer med slikt, selvsagt, men det kan være nyttig både for deg og mor å få satt regler her. Anonymous poster hash: 4e62b...c3b Har prøvd å svare tilbake at sånt sier man ikke, men det når ikke gjennom. Vet om flere av mine venninner som opplever akkurat det samme. Skjønner ikke at man kan si sånt til datteren sin jeg! Anonymous poster hash: fc9fb...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå