AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Så på hus forige uke sammen med en venn. Det er han som skal bo der Reagerte med samme vi kom inn. Skikkelig innrøyket. Nå skal han male om han får tilslaget,men han er i tvil nå. Garderobeskaper var hvite og de var helt gul av røyk. Inni skapene også. Det er ikke all nikotin du kan male vekk. Ikke var huset noe billigere enn andre hus i den klassen. Anonymous poster hash: 3a744...fcc
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Hvis jeg hadde vært i denne situasjonen, ville valget vært lett. Ikke noen hushandel på meg, nei.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Det er jo bare å velge bort. Han vet hva han får og resten er opp til ham. Kan ikke kreve avslag i pris.du sier bare nei takk til boligen.Anonymous poster hash: 09144...275 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Takst er takst...Anonymous poster hash: 24688...134
Gjest Miranda2011 Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Så på hus forige uke sammen med en venn. Det er han som skal bo der Reagerte med samme vi kom inn. Skikkelig innrøyket. Nå skal han male om han får tilslaget,men han er i tvil nå. Garderobeskaper var hvite og de var helt gul av røyk. Inni skapene også. Det er ikke all nikotin du kan male vekk. Ikke var huset noe billigere enn andre hus i den klassen. Anonymous poster hash: 3a744...fcc Tror det skal mye mer enn maling til for å bli kvitt røyklukt. Så den boligen hadde ikke jeg kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå