AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg har blitt helt besatt av å teste, opp til flere ganger om dagen. Selvom jeg får den ene negative testen etter den andre, så tenker jeg at kanskje jeg likevll er gravid. Jeg sitter og nistirrer på testene frem til tidsfristen går ut, innimellom kan det virke som jeg kanskje muligens ser en liten svak svak strek, men jeg vet jo at den egentlig er blankt negativ. Jeg tar også vare på testene, og gransker dem flere ganger om dagen selvom jeg vet at de ikke gjelder etter tidsfristen. Nå ista som jeg hadde brukt opp billig-testene jeg hadde på lager etter sist vi prøvde, måtte jeg dra på apoteket å kjøpe en dobbelpakke med nye, og testet med en gang jeg kom hjem. Blendahvit. Vi prøver ikke å bli gravide en gang, vi har en sønn på 1år, og har egentlig tenkt til å vente. Samtidig hadde det vært ille koselig med en til. Jeg vet ikke hva som går av meg, jeg har aldri vært sånn som nå før, ikke når vi prøvde en gang. Blir sliten av meg selv, men jeg klarer bare ikke legge det fra meg. Håper mensen kommer snart, så jeg kan slutte med dette tullet Anonymous poster hash: f8c1a...b03
Ninakanin Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Føler med deg... Vi har snart prøvd et år om man regner med MA'en og pausen før vi turde å prøve igjen.. Hadde det sånn i første PP etter pausen. Hadde kjøpt masse billigtester i England, men de var brukt opp flere dager før IKM. Det var tøft psykisk... Men så lot jeg meg selv sørge over tapet da spiren forsvant, og etter det har testomanien glidd over fra nettopp mani til mer.... Positiv og spennende forventning
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Herregud sånn er jeg også. Jeg er nødt til å bare ikke ha noe i hus slik at jeg klarer å legge det bort litt. Men jeg bruker å kjøpe billigstrimler, både el tester og graviditets tester. Testet mange ganger om dagen ja.. Graviditets tester er verst for da leter jeg etter strek. Gud så mange skyggestreker og falske positive jeg har sett/fått. Har totalt gitt opp det der for det er jo galskap, men så klarer man ikke stoppe.. Har ingen gode råd for å få slutt på det... For meg går det i perioder siden jeg ikke vet når EL er(slår ikke ut på tester normalt sett). Prøver å ikke tenke på baby, selv om vi har prøvd i 2,5 år. Holder forresten på å bli gal her jeg sitter akkurat nå.. Er helt fri for tester og jeg kjøper ikke på apotek siden det er så dyrt. Brukte siste EL test på lørdag og den var neeeesten positiv, ergo vil jeg tro EL var i vente. Hadde sex som gal i helga og nå lengter jeg etter å teste. Hva skal man gjøre med manien? Anonymous poster hash: b1af8...c7c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Hehe... Kjenner meg igjen. Ikke bare er jeg testoman, jeg jobber til og med innenfor testing. Trodde jeg bar var "yrkesskadd" slik jeg driver på... Hender jeg tar opp hcg-testene fra søppelbøtten neste dag for å oppdage en skyggestrek selv om den var selve definisjonen på negativ da jeg tok den 😳 Har begrenset meg til en test om dagen med unntak av ved EL, da er det morgen og kveld testing 😀 gal testoman? Jepp!!Anonymous poster hash: 063b9...c3e
Mafalda Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Hmm, dette var interessant (og litt skremmende) lesning. Det hele virker ganske uforståelig for meg, jeg kan liksom ikke helt se poenget med å teste tidligst mulig i håp om å få et resultat som er negativt eller kanskje-kanskje positivt, repeter tjue ganger...? Man blir verken mer eller mindre gravid av å teste masse, og det virker jo ikke som man får fred i sjela av det heller? Ikke ment som kritikk, altså, jeg bare klarer ikke å forstå hva det er å vinne på all denne testingen. Ser jo de som slutter på prevensjon også, og som punkt 1 på lista har å kjøpe seg EL-tester... hvorfor det? At de som har prøvd en stund uten hell, prøver å fastslå når EL finner sted blir noe annet, og da skjønner jeg godt at man tester, men å måtte fastslå når EL er for å begynne prøvingen virker litt bakvendt for meg. Selv sverger jeg til "gamlemåten"- å pule uten prevensjon og se om mensen kommer Det har funket fem ganger, og jeg har brukt minimalt med både penger og emosjonell energi på testing. Men det er meg, andre gjør jo som det passer for dem. Det virker bare litt... stressende? 2
Vår2011 Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 jeg testet så godt som hver morgen jeg. Når stipsene er så billige så er det jo ikke noe å si på. Min mens er så uregelmessig at det går ikke ann å stole blindt på det. Man kan i få tilfeller ha mensen og fortsatt være gravid... Det jeg tenker er at selv om jeg er gravid på testene, er det jo ikke sikkert det går bra før ganske langt uti. At det kan komme like fort som det går. Det er vondt, men en realitet. Så langt går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå