AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Tenker jeg var heldig uanset. Jeg hadde en søster,og en lillebror. Vi har liten familie,og øvrige slekt bodde langt unna. Liten sosialomgang, og ikke hadde vi god råd. Vi manglet ingenting i julen. Og kjenner den gode lukten ennå...av mat mor laget, bakte osv. Det var alltid bare oss i julen,ikke reise vi noen plasser,og ikke hadde vi julebesøk Husker første gangen vi var på julebesøk hos noen. Jeg var vel 10 år ca. Det var første gang jeg så en juleøl forresten. Lo av det senere, for det var vørterøl. Det var sp mye herligheter på bordet. Akkurat det glemmer man ikke. Så når jeg etablerte meg så snudde jeg dette. Jeg ba alltid til middag i julen, eller kaffebesøk. Hva med dere? Anonymous poster hash: ac281...268
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 (endret) --- Endret 13. november 2013 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Jeg er enslig, 30 år, og jeg inviterer til julemiddag Synes det er kjempekos, og vil absolutt at tradisjonen føres videre. Om jeg får mann og barn, skal selvsagt de også få være med Anonymous poster hash: e88d2...65c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Jeg er enslig, 30 år, og jeg inviterer til julemiddag Synes det er kjempekos, og vil absolutt at tradisjonen føres videre. Om jeg får mann og barn, skal selvsagt de også få være med Anonymous poster hash: e88d2...65c Julemiddag på julaften, og middag 2 juledag Anonymous poster hash: e88d2...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå