Gå til innhold

Hvis du kunne trylle

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ville du gjort slik at du var et barn igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Nei, hadde ikke orket å gå gjennom barndommen min en gang til. Eller kunne man tryllet seg tilbake til barndommen for en helt "ny sjanse" på livet? hm. Tror jeg heller hadde tryllet frem en stor pose med godteri og en slankere kropp :fnise:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hehe. Ja, at man bare var et barn da, ikke at man gjenopplever akkurat den barndommen man hadde. ,em at man var omtrent bekymringsfri og kunne leke hele dagen ;p

Gjest Grapefrukt
Skrevet

Hehe. Ja, at man bare var et barn da, ikke at man gjenopplever akkurat den barndommen man hadde. ,em at man var omtrent bekymringsfri og kunne leke hele dagen ;p

Ja, det hadde kanskje vært litt gøy, men liker å bestemme over meg selv og slikt egentlig:)

Hadde vært deilig å slippe å tenke på skole, jobb, regninger ol :)

Skrevet

Egentlig liker jeg å være voksen. Men om jeg fikk ta med meg kunnskapen jeg har nå, så kanskje en gang rundt pensjonsalder :fnise:

Skrevet

Kanskje :)

Livet var jo ganske greit da jeg var liten, men liker egentlig voksenlivet godt. Trygg på meg selv, hvilket jeg ikke var som barn - men det henger kanksje sammen? :)

Gjest miominmio
Skrevet

Kanskje.. Hvis jeg kunne være der jeg er nå,men når jeg ville ha avbrekk så kunne jeg trylle meg tilbake å sitte i sandkassen , klatre i trærne, få skrubbsår. være ute å leke fra morgen til kveld. deiiilig

Skrevet

Nei, tror ikke det :P elsket å være barn, men det er søren meg godt å være voksen noen ganger også.

Skrevet

Ja! Ingen bekymringer som barn og hadde en veldig god venninne på barneskolen, og jeg vet nå hvem jeg burde ha valgt som venner i klassen!

Gjest Badebuksa
Skrevet

Noen ganger kunne jeg tenkt meg det. Sitte og bygge lego eller noe :P bare få maten servert. Sitte og løse enkle skoleoppgaver. Tegne og leke i skogen med venner.

Det var så enkelt da jeg var liten :P alle var venner og den største bekymringen var å finne ut hva vi skulle leke i helga.

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort.

Jeg skulle gjort noen drastiske endringer, blant annet skulket skolen om jeg ikke ønsket å gå. :lur:

Skrevet

Ja! Hadde vært herlig og sluppet bekymringer og vanskeligheter som er nå.

Skrevet

Hvis jeg kunne trylle? Da hadde jeg dratt til Vegas å tjent masse penger!

Skrevet

Hvis jeg kunne trylle? Da hadde jeg dratt til Vegas å tjent masse penger!

Hvorfor ikke bare trylle en milliard kroner inn på bankkontoen? Da kunne man levd veldig romslig, og man kunne oppført seg som et bortskjemt barn om man ville.

Skrevet (endret)

Hadde tryllet meg tilbake i tid slik med den viten jeg har i dag. Slik at jeg kan rette opp de feilene jeg har lyst til å endre på. Slengt penger inn på blant annet Facebook og Bitcoin-aksjer slik at jeg blir søkkrik.

Endret av Snoken-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...