M-ling Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Har du musikk av Scissor Sisters? Jeg har blitt hekta på sangen "Take your mama" - flere anbefalinger (enkeltsanger eller CD'er) av SS?
Glitterchick Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 De har gitt ut en selvtitulert CD nå i år, og hadde også en hit med "Cofortably Numb", som er en cover av Pink Floyd.
Suzy Skrevet 7. mai 2004 #3 Skrevet 7. mai 2004 De har gitt ut en selvtitulert CD nå i år' date=' og hadde også en hit med "Cofortably Numb", som er en cover av Pink Floyd.[/quote'] Den var FÆL! Man skal ikke kødde med klassiker'ne :fy: Ble veldig positivt overraska av Take Your Mama, som jo er riktig flott...
Glitterchick Skrevet 7. mai 2004 #4 Skrevet 7. mai 2004 Syns "Comfortably Numb" var ganske morsom jeg, men fikk hetta av videoen. Der de flyter rundt i vannet med masse svære fisker under seg, ble nesten litt svimmel og tenkte på haier. yuk.
Søtpotita Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 ja, er plata deira å anbefala? Syns Laura er skikkelig bra
Piñacolada Skrevet 13. september 2004 #6 Skrevet 13. september 2004 Ja, "Laura" og "Comfortably Numb" er gullsporene på den plata.
Søtpotita Skrevet 13. september 2004 #7 Skrevet 13. september 2004 Ja' date=' "Laura" og "Comfortably Numb" er gullsporene på den plata. [/quote'] Så det vil altså sei at resten av plata også er grei...?
Felicia Skrevet 13. september 2004 #9 Skrevet 13. september 2004 Jeg har fått skikkelig dilla på Scissor Sisters i det siste. De absolutt bste sporene er nevnt her, "Take Your Mama Out" og "Laura". De roligste sporene blir litt for kjedelige for meg, men akkurat nå har jeg kjempedilla på "It Can't Come Quickly Enough", den er litt disharmonisk, men den appelerer veldig til meg. Hør på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå