Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt et friends-with-benefit-forhold, hvilke krav stilte du til vedkommende for rammene rundt dette forholdet i starten?

Jeg spør fordi JEG blant annet ønsker å ha en ramme på at han jeg treffer ikke skal treffe eller ha kontakt med andre jenter (dvs. det betyr i denne sammenheng: lete etter "den rette dama" som er enda bedre enn meg på alle områder OG som han faller ordentlig for).

Årsaken til at jeg vil sette den grensen (iallfall for en stund framover), er at jeg har et ganske stort behov for å føle meg ekstra spesiell, og hvis han leter etter ei som er bedre enn meg/innleder kontakt med ei annen jente, så vil jeg jo ikke være spesiell for han lenger... Da er mye av vitsen med vår relasjon borte, sett fra mitt synspunkt iallfall.

Meninger?

Anonymous poster hash: e1aa9...a59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke "spesiell" i et slikt forhold.

Så enkelt er det.

• Liker 4
Skrevet

Hele poenget med friends-with-benefit-forhold er jo at det ikke er noe serlig med rammer rundt det.

Når jeg hadde det så var den eneste reglen vi hadde at vi var eksklusive når det kom til sex. Om den andre ville til sendgs med en annen så ble dette friends-with-benefit-forholdet avsluttet. Ikke noe drama ikke noe problem.

Men hva han gjorde med andre spiller da ingen rolle for meg. For meg er hele poenget med denne typen forhold at mann får stillt sin lyst på sex mens mann leter etter den rette.

Anonymous poster hash: 3e74a...a7e
Skrevet

Hvis du vil føle deg spesiell så finn en mann som vil være med deg for den du er, ikke for hullet i deg.

Anonymous poster hash: 03054...c31

• Liker 2
Skrevet

Hele poenget med et FWB-forhold er jo å få seg noe mens man leter etter "den rette", så det høres ut som tidenes dårligste deal...

Det du gjør er å ha et uoffisielt kjæresteforhold, der dere skal være eksklusive men ikke "offentlige" kjærester. Er han interessert i å være kjæresten din? Isåfall kan du kreve at han ikke ser seg rundt etter / dater andre damer.

Anonymous poster hash: 3fcdd...511
  • Liker 1
Skrevet

Du bør heller finne deg en kjæreste, om du ønsker å være spesiell eller bety noe for noen.

Konseptet med en pulekompis er jo at man får dekket det seksuelle behovet, samtidig som man har muligheten til å finne den man vil dele hverdagene med.

Før jeg traff mannen min hadde jeg en knullekompis i 3 år, og om jeg da de årene liksom ikke skulle kunne ha kontakt med/treffe andre, hadde jeg avsluttet vår relasjon kjapt.

man dater ikke en pulekompis. Man er ikke i et forhold, så man har heller ikke rett til å forvente å kunne stille slike krav.

Anonymous poster hash: 27b50...3b2

Skrevet

Hele poenget med et FWB-forhold er jo å få seg noe mens man leter etter "den rette", så det høres ut som tidenes dårligste deal...

Det du gjør er å ha et uoffisielt kjæresteforhold, der dere skal være eksklusive men ikke "offentlige" kjærester. Er han interessert i å være kjæresten din? Isåfall kan du kreve at han ikke ser seg rundt etter / dater andre damer.

Anonymous poster hash: 3fcdd...511

Noe som er en helt syk måte å gjøre det på, men det er en litt annen sak.

Skrevet

Noe som er en helt syk måte å gjøre det på, men det er en litt annen sak.

Hvorfor er det en helt syk måte å gjøre det på?

Skrevet

Et knulleforhold er uforpliktende.

Anonymous poster hash: 31f14...b4f
Gjest Hyssingen
Skrevet

Dere som har hatt et friends-with-benefit-forhold, hvilke krav stilte du til vedkommende for rammene rundt dette forholdet i starten?

Jeg spør fordi JEG blant annet ønsker å ha en ramme på at han jeg treffer ikke skal treffe eller ha kontakt med andre jenter (dvs. det betyr i denne sammenheng: lete etter "den rette dama" som er enda bedre enn meg på alle områder OG som han faller ordentlig for).

Årsaken til at jeg vil sette den grensen (iallfall for en stund framover), er at jeg har et ganske stort behov for å føle meg ekstra spesiell, og hvis han leter etter ei som er bedre enn meg/innleder kontakt med ei annen jente, så vil jeg jo ikke være spesiell for han lenger... Da er mye av vitsen med vår relasjon borte, sett fra mitt synspunkt iallfall.

Meninger?

Du vil ha en kjæreste, ikke en FWB. Hele poenget med FWB blir borte om du setter de rammene der.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det en helt syk måte å gjøre det på?

Fordi det er useriøst og egoistisk.

Det først jeg hadde gjort med et kvinnemenneske som viste seg å ha et slikt "forhold" hadde vært å dumpa ho.

Skrevet

Rimelig? Nei.

Meningen er at jo at det skal kun handle om sex, og kun det. Du er ikke spesiell, hvis du ikke teller med at han tenner på deg.

Du puler ham, mens du leter etter din kjære :)

Anonymous poster hash: e3e06...7c9

Skrevet

Fordi det er useriøst og egoistisk.

Jeg ser ikke helt hva som er så useriøst og egoistisk med det!

Om jeg hadde møtt noen som jeg ble intressert i så hadde jeg avsluttet FWB med en gang. Jeg synes FWB er bedre enn ONS. Eller skal mann være helt på tørka når mann er singel?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke helt hva som er så useriøst og egoistisk med det!

Om jeg hadde møtt noen som jeg ble intressert i så hadde jeg avsluttet FWB med en gang. Jeg synes FWB er bedre enn ONS. Eller skal mann være helt på tørka når mann er singel?

Helt på tørka høres bra ut.

Er ikke det bra nok så er et seriøst parforhold løsningen.

Og da satser man på det.

Skrevet

Vi ble enige om at traff vi noen så la vi ting dødt mellom oss. Ingen problemer for noen av oss. Vi gjenopptok når det gikk skeis. Vi trivdes sammen, men visste at det ikke ville være oss. Vi hadde avtale om at vi skulle vær exlusive når vi holdt på. Ellers ga vi beskjed.

Du vil føle deg spesiell og at han skal ikke lete etter en kjæreste. Du har misforstått. Du må bare god ta eller sette en stopper.

Anonymous poster hash: 48913...3b2

Skrevet

tja.. min pulevenn vil vi skal være ekslusive og han oppfører seg om om han skulle vært kjæresten min. og det var HAN som ville vi bare skulle være pv. sææææææært

Anonymous poster hash: ffe9f...690
Skrevet

Nja..er ikke i stand til å ha et veldig seriøst forhold nå egentlig. Men kanskje jeg vil ha et forhold som er ikke blodseriøst, men mer seriøst enn FWB. Fordi vi er like mye gode venner som super match i senga, men å ha seg blir ikke hovedfokuset. Man er jo fri til å lage sine egne rammer for sine forholdsgreier, uten å sette det og det navnet/begrepet på det. Ordla meg vel med feil begrep i hovedinnlegget ser jeg...

Mulig vi bare skulle blitt sammen på ordentlig, men han har ikke falt dypt nok for meg, og jeg føler litt det samme om han (men er temmelig sikker på at jeg har bittelitt mer følelser enn det han har for meg). Så dumt opplegg, med urimelige krav? Ja, ser den, når ståa er som den er. (håper jeg ikke får masse utrivelige kommentarer nå på dette...not in the mood today... :/ )

Skrevet

Meninger?

Sånne forhold har menn og damer samtidig med at de ser etter den de vil dele livet med. Så, velger du å være i et sånt forhold er du ikke spesiell for han, du er bare ei han har sex med.

Anonymous poster hash: 19d88...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...