Gå til innhold

Åh, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt sammen med en mann som er med i en MC-klubb (en "snill" en) MEN det er ganske mye festing, treff osv..jeg føler meg egentlig ferdig med så mye festing (han er også en god del eldre enn meg så dette er nok ikke noe han blir ferdig med...) Jeg føler at den hobbyen betyr kjøring og festing. De gjør omtrent aldri noe sosialt sammen uten at det er alkohol inni bildet.

I vinter er det feste guttetur på fjellet, i vår/sommer er det flere planlagte treff (som jeg kan være med på) og en ukes motorsykkeltur med gutta til Danmark. De kommer til å reise med/treffe på flere jenteklubber hvor det faktisk er flere damer med som han har hatt noe på gang med tidligere. Jeg kjenner at dette liker jeg ikke, party, festing, telt osv og ex`er.

Men så er jeg jo så forelsket og har det så utrolig bra sammen. Hadde dere orket dette? hva tenker dere? Vet ikke hva jeg bør gjøre :-(

Anonymous poster hash: e85a9...53b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk langsiktig og om dette er noe du kan leve med.

Han har jo ikke bare en hobby - det er en livsstil..

• Liker 3
Skrevet

Sånne folk burde aldri være i noe forhold.

Skrevet

Han kommer ikke til å slutte med livsstilen sin, selv om det blir for mye for deg. Er det for mye for deg allerede nå, blir det enda verre siden. Jeg hadde trukket meg ut om det var meg. Anonymous poster hash: cdfed...b77

• Liker 3
Skrevet

haha, tenker bare SoA med engang :P Count me in!

Anonymous poster hash: 0daca...686
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke orket.

Anonymous poster hash: 674c6...cef
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg var sammen med en biker i yngre år, og klarte aldri å finne meg til rette i det miljøet der. Synes det er griseharry, til tross for at jeg har MC-lappen selv. Det er noe med alt for stort konsum av alkohol, kombinert med å ligge i telt i alle slags gjørmehull, ikke få med mer enn en ren truse og en tannbørste på en ukes tur, rølp og snevert interesseområde, som gjør at jeg ikke orket de greiene der.

Skrevet (endret)

Jeg tror, at med mindre du er villig til å følge hans livsstil, så er det ikke stort du kan gjøre. Alt for mange damer tror de kan forandre mannen sin, men det går ikke, hvertfall ikke på ting de har som lidenskap. Mitt råd er å finne deg en annen, som du kan kombineres med.

Jada forelskelse er det det er, men du kommer uansett til å bli misfornøyd når dere begge våkner opp i realiteten. Og da er det mye bedre om du faktisk kommer over ham nå, enn å gå gjennom et helvete når den tid kommer..

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Skrevet

Tror jeg hadde tenkt på om dette er noe for deg. Du må også tenke fremover.. Vil du klare å leve sånn resten av livet ditt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...