AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg elsker Estee Lauder Double Wear foundation! Elsker dekkingen, hvordan den ser ut på huden, at den holder seg leeeenge (selv om man kun påfører litt) fargematchen er perfekt! Ja, hele foundationen er rett og slett perfekt! Og jeg er en foundation "junkie". Har prøvd veldig mange, både dyre og billige! Eneste problemet med denne er at jeg har fått mer kviser etter jeg begynte med den.. Har aldri opplevd det med andre foundationer før faktisk. Er ikke 100 % sikker på om det er den som gjør det, men har fått en del kviser etter jeg begynte med den, så mistenker at det er den. Opplevde ikke dette med Light varianten, men den er ikke halvparten så bra.. Finnes det noen foundation som er lik Double Wear? Aldri hatt en så bra foundation før. Om det ikke finnes, så kommer jeg til å fortsette å bruke den.. den skjuler jo kvisene uansett, haha. Jeg er ikke så veldig flink til å rense ansiktet og slike ting. Jeg fjerner som regel sminken med et par "simple" renseservietter, før jeg dusjer. Skrubber meg et par ganger i uka, og bruker en fuktighetskrem fra apoteket uten parfyme og parabener. Og thats it. Har aldri hatt noen skikkelig renserutine, men har heller aldri hatt spesielt uren hud, så tror ikke det er det som er problemet? Anonymous poster hash: 69bf6...b8e
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Double wear er kjent for å gi urenheter, men den gir også veldig fin dekkeve, så det å finne en dupe som er like god uten å føre til urenheter er nok vanskelig... Har du tenkt på primer? Kanskje et ekstra lag mellom hud og foundation kan hjelpe?
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Foresten har jeg aldri opplevd simple som fullverdige renseservietter... De fra yes to er mye bedre og er ganske lik i pris i tillegg krever kanskje en foundation som double wear at du bruker renseprodukter som tar litt ekstra i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå