AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Ser ofte folk kaller Karma for bitch og det er liksom greit. Hva har Karma gjort dere og HVORFOR slenger dere dritt om henne? Anonymous poster hash: 404a2...c62 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 (endret) Ser ofte folk kaller Karma for bitch og det er liksom greit. Hva har Karma gjort dere og HVORFOR slenger dere dritt om henne?Anonymous poster hash: 404a2...c62 Jeg vet ikke om du er seriøs, men svarer som om du er det. Karma er et indisk ord som betyr skjebne, i filosofisk og religiøs betydning handlinger i nåværende liv som avgjør skjebnen i den neste tilværelsen etter døden. Endret 13. november 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Jeg vet ikke om du er seriøs, men svarer som om du er det. Karma er et indisk ord som betyr skjebne, i filosofisk og religiøs betydning handlinger som avgjør skjebnen i den neste tilværelsen etter døden. Hva så? Det gir vel ingen rett til å kalle henne bitchy? Anonymous poster hash: 404a2...c62 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Jeg skal bytte navn til Karma. Så skal jeg begynne å hyle over hets hver gang noen sier at jeg er en bitch. Anonymous poster hash: 04f04...da0 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Hva så? Det gir vel ingen rett til å kalle henne bitchy?Anonymous poster hash: 404a2...c62 Karma er ingen person. 2
Gjest Awzm me Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Karma blir kalt bitch siden man sier karma er skylden til at noe ille skjer, dersom du har gjort noe ille for å fortjene det. Så det er jo selvpåført smerte eller hva det måtte være om man tror på slikt. Det er et uttrykk, ikke noe å stusse spesielt over om du faktisk er seriøs...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Karma hadde jo vært et ganske kult navn! Anonymous poster hash: 224df...0e6 1
Gjest Grapefrukt Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Jeg tror på karma. Følger den leveregelen om at all handling fører til konsekvenser. Merker det selv, når jeg gjør noe slemt får jeg alltid konsekvenser som at noe ille skjer, blir syk, tryner, får kjeft, mister penger ol, mens hver gang jeg fokusere på å gjøre positive handlinger hele tiden får jeg nye venner, vinner penger, får lønnsforhøyelse, får bedre karakter, møter kjekke gutter, får komplimenter ol. Nei karma altså, det er en bra ting
Gjest BettyBoop Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Jeg tror på karma. Følger den leveregelen om at all handling fører til konsekvenser. Merker det selv, når jeg gjør noe slemt får jeg alltid konsekvenser som at noe ille skjer, blir syk, tryner, får kjeft, mister penger ol, mens hver gang jeg fokusere på å gjøre positive handlinger hele tiden får jeg nye venner, vinner penger, får lønnsforhøyelse, får bedre karakter, møter kjekke gutter, får komplimenter ol. Nei karma altså, det er en bra ting tror ikke karma har noe med saken å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Karma er ingen person. Jo, det er personer som heter Karma. Ekstra sårende å si noe sånt når det allerede er så mange som kaller henne stygge ord.Anonymous poster hash: 404a2...c62 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Selvfølgelig er jeg seriøs, jeg tuller da ikke med Karma!Anonymous poster hash: 404a2...c62 1
Gjest Grapefrukt Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 tror ikke karma har noe med saken å gjøre. Nei, det er selvfølgelig normalt at positive handlinger fører til positive konsekvenser, men jeg liker å tro at gode handlinger fører til god karma og motsatt. Det må jeg da få lov til Hvis det skjer noe bra tenker jeg at "det er fordi jeg var snill mot X i forrige uke" og det blir en motivasjon for å alltid gjøre gode handlinger. Altså et påskudd for å bli mer snill og god. Det er vel ikke noe å mislike? 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Jo, det er personer som heter Karma. Ekstra sårende å si noe sånt når det allerede er så mange som kaller henne stygge ord.Anonymous poster hash: 404a2...c62 Unnskyld
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 hvilken karme tenker de på, de som sier du har så fin karma? Anonymous poster hash: 8abc5...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå