Gjest Lurer Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Hva er dere jenters syn på "klaske" lyder under sex? når man k**** fort. Har prøvd å vært litt "stille" med å lage slike lyder men lurer på om jeg bare skal glemme det å fyre løs!
~Viva~ Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 Lyder blir det uansett hvor mye du prøver å unngå det. Å legge bånd på seg for å dempe noe som er så naturlig, ødelegger hele moroa.
Mossa Skrevet 7. mai 2004 #3 Skrevet 7. mai 2004 Kjør på du!! For å unngå "knirke/slurpe/daskelyder" da må man jo unngå å bevege seg..og det blir det lite morro av gitt.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 7. mai 2004 #4 Skrevet 7. mai 2004 Jeg digger de lydene de gjør bare ting enda bedre
Donnie Darko Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 Tenkte jeg skulle ta opp de lydene neste gang og bruke de som samples i neste låt jeg lager..
Suzy Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Tenkte jeg skulle ta opp de lydene neste gang og bruke de som samples i neste låt jeg lager.. Blir det ikke vanskelig å holde i mikrofonen og peise løs samtidig? :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 7. mai 2004 #8 Skrevet 7. mai 2004 Vanligvis bryr jeg meg ikke om det, men jeg bor i et lytt kollektiv... Say no more.
Donnie Darko Skrevet 7. mai 2004 #9 Skrevet 7. mai 2004 Blir det ikke vanskelig å holde i mikrofonen og peise løs samtidig? :klø: næh.. setter bare mikrofonen fast i ræva på dama
Suzy Skrevet 7. mai 2004 #10 Skrevet 7. mai 2004 næh.. setter bare mikrofonen fast i ræva på dama :o Luringen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå