Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor enkelte menn tilsynelatende elsker å trakke samboer/kjæresten sin ned i driten, ved å være voldelig/ slå ect? Har selv vært i et sånt forhold, å hver gang han hadde gjort meg noe, latet han alltid som ingenting etterpå....aldri en unskyldning å se....

FAEN TA DE....Klarer de ikke ta en på sin egen størrelse? Vet at min ex aldri hadde turd å slå en mann, å behandlet meg alltid som en dronning når aldre folk var i nærheten....

Anonymous poster hash: cf145...e4d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor enkelte menn tilsynelatende elsker å trakke samboer/kjæresten sin ned i driten, ved å være voldelig/ slå ect? Har selv vært i et sånt forhold, å hver gang han hadde gjort meg noe, latet han alltid som ingenting etterpå....aldri en unskyldning å se....

FAEN TA DE....Klarer de ikke ta en på sin egen størrelse? Vet at min ex aldri hadde turd å slå en mann, å behandlet meg alltid som en dronning når aldre folk var i nærheten....

De mennene som er sånn har rett og slett problemer med seg selv.

• Liker 1
Skrevet

De mennene som er sånn har rett og slett problemer med seg selv.

Uten at det er noen unnskyldning for å behandle andre dårlig.

Skrevet

Er vel 5 år siden det ble slutt .... men ennå skriver han mld til meg, selv om han har dame og alt.... var jeg som slo opp self, skriver når damen er vekke fra huset, og innviterer meg opp der??? akurat som jeg har noe innresse av det? Hater jo fyren..... vet at han er bitter pga av jeg gjorde det slutt.....

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Like lite som kvinner som er sånn.

Men ofte kommer slike mennesker fra en bakgrunn der vold og mishandling er vanlige virkemidler i konfliktløsningen og relasjonsreguleringen. Det gjelder å få brutt den onde sirkelen.

Skrevet

Hva med å bytte telefonnummer til et nytt og hemmelig nummer så får han ikke tak i deg?

Det gjorde jeg da jeg ble plaget av en eks.

Skrevet

han vet hvor jeg bor, så da kommer han bare opp på døren kansje.... orker jeg iallefall ikke.... bytter jeg nr, må jeg innformere alle andre også, stress.... :omg: jatter bare med han i mld... svarer jeg han frekt, blir han bare sint self.....

Skrevet

Er vel 5 år siden det ble slutt .... men ennå skriver han mld til meg, selv om han har dame og alt.... var jeg som slo opp self, skriver når damen er vekke fra huset, og innviterer meg opp der??? akurat som jeg har noe innresse av det? Hater jo fyren..... vet at han er bitter pga av jeg gjorde det slutt.....

Da regner jeg med at du har vært dum nok til å svare han.

Skrevet (endret)

han vet hvor jeg bor, så da kommer han bare opp på døren kansje.... orker jeg iallefall ikke.... bytter jeg nr, må jeg innformere alle andre også, stress.... :omg: jatter bare med han i mld... svarer jeg han frekt, blir han bare sint self.....

Så lenge du svarer (jatter med) så blir du aldri kvitt ham. Men da må det jo være det du vil.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Like lite som kvinner som er sånn.

Men ofte kommer slike mennesker fra en bakgrunn der vold og mishandling er vanlige virkemidler i konfliktløsningen og relasjonsreguleringen. Det gjelder å få brutt den onde sirkelen.

Ja, og da er det ansvaret til den som er voldelig å slutte med det.

Skrevet

Så lenge du svarer (jatter med) så blir du aldri kvitt ham. Men da må det jo være det du vil.

Det

eg vil?? Fyren er jo gal, bedre å jatte med han enn at jeg ikke svarer og jeg får han på døren.....

idiot!!

Skrevet

Det

eg vil?? Fyren er jo gal, bedre å jatte med han enn at jeg ikke svarer og jeg får han på døren.....

idiot!!

Da lukker du vel ikke opp?

Så lenge du svarer han så har dere en "relasjon" i hans øyne. Og da blir du altså aldri kvitt fyren.

Skrevet

nei.. lukker jo self ikke opp.... har jo ikke lyst å bli banket opp akkurat.....

Skrevet

nei.. lukker jo self ikke opp.... har jo ikke lyst å bli banket opp akkurat.....

Det du kan gjøre er altså å slutte å svare.

Blir han truende ellers, så er det ingen annen råd enn at du får advare ham om politianmeldelse hvis han ikke lar deg være i fred.

Skrevet

hahaha, politiet ja, for de tar jo sånne ting sååå alvorlig... hahaha, nei han har hatt besøksforbud før, og det dreit han rett i, og politiet, ja de kunne ikke gjøre mer de.....

Skrevet

Da tenker jeg at det er noe ordentlig galt med dem. Kanskje de selv har blitt slått?

Det som forundrer meg er hvor mange som drar ned partere sin ved å være slemme og ekle. Snakker dritt om hverandre og kaller hverandre navn. Happy wife=happy life

Skrevet

hahaha, politiet ja, for de tar jo sånne ting sååå alvorlig... hahaha, nei han har hatt besøksforbud før, og det dreit han rett i, og politiet, ja de kunne ikke gjøre mer de.....

Da er det bare null kontakt som gjelder.

Aldri svar ham, og ser du ham så går du en annen vei. Eventuelt springer.

Gjest BettyBoop
Skrevet

det har jeg aldri sagt, men det sier seg selv at folk som bruker vold for å løse konflikter ikke er gode i hodet.

Gjest BettyBoop
Skrevet

huff stakkars nydama. Han slår sikkert henne og..

Skrevet

det har jeg aldri sagt, men det sier seg selv at folk som bruker vold for å løse konflikter ikke er gode i hodet.

Ja, det sier seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...