AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg har for ikke så lenge siden fått innviglet AAP. Skulle sende inn mitt første meldekort 9 November, og nå står det bare "Venter på behandling av tidligere meldekort" på statusen. Er det noen andre som har noe erfaring på hvor lang tid dette vil ta? Jeg antar at det tar lengre tid siden de innviglet AAP fra tidlig i Oktober, men ikke sendte inn mitt første før 9 Nov. Hadde ingen meldekort tilgjengelig før da, men saksbehandler lar inn ett manuelt tidligere. Anonymous poster hash: 869b9...e72
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Ingen som har en minste anelse? Rakk ikke å ringe NAV i dag, men skal gjøre det i morgen. Er kjipt å gå en ekstra uke uten penger når man ikke har fått penger på over en mnd, men det går jo sånn akkurat. Anonymous poster hash: 869b9...e72
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Hvis det har vært feil på det andre meldekortet så stanser alt opp. Det har skjedd med meg, glemte og kryssa av en rubrikk. Da vil alt stå på hold. Ring de i morgen så sjekker de med en gang hva som er skjedd. Hvis du sendte i helga så skulle det komt i dag eller i morgen. jeg sender mandagene og får da penger torsdag. Du kan og logge deg inn på dine sider på NAV der skal alt stå. Anonymous poster hash: 48cf5...90a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Hvis det har vært feil på det andre meldekortet så stanser alt opp. Det har skjedd med meg, glemte og kryssa av en rubrikk. Da vil alt stå på hold. Ring de i morgen så sjekker de med en gang hva som er skjedd. Hvis du sendte i helga så skulle det komt i dag eller i morgen. jeg sender mandagene og får da penger torsdag. Du kan og logge deg inn på dine sider på NAV der skal alt stå. Anonymous poster hash: 48cf5...90a Det var saksbehandleren min som hadde gjort noe feil, ringte de i dag. Så får kanskje pengene neste uke. De skulle gi beskjed til saksbehandleren siden hun måtte rette opp i det manuelle hun hadde laget. Synes det er litt artig når hun brukte god tid på å forklare meg om hvordan jeg skulle gjøre alt rett på meldekortet, mens hun selv bommer. Jaja, greit å vite at det ikke var min skyld! Så får en bare krysse fingrene og håper det ordner seg. Takk for svaret! Anonymous poster hash: 869b9...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå