Avokado Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 (endret) - Endret 29. desember 2013 av Avokado
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Ja de har en kjempebra salong i Finnmark. Dra dit. Anonymous poster hash: 63673...491 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Ikke mening å kuppe tråden din ts, men er noe jeg lurer veldig på ang. vippe extensions! Har lenge hatt lyst til å prøve det, men så leste jeg et sted at man måtte være forsiktig med bruk av annen øyensminke når man brukte det. Som øyenskygge og liner.. Jeg er avhengig av gel-lineren min. og liker også å bruke øyenskygge til fest og lignende anlendinger. Kan man bruke maskara over? Når man fjerner sminke, faller vipper av da? Noen som har erfaringer rundt dette?? syntes det er sååå fantastisk fint, og så utrolig lettvint også da! Anonymous poster hash: 713e6...ce5
Mrs.Smith Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Jeg har brukt det fast i ett år nå, og jeg bruker gel-liner. Må bare være forsiktig med makeup-fjerneren slik at ikke vippene løsner. Jeg bruker en q-tip forsiktig.
Mrs.Smith Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Jeg bruker ikke mascara, kun den siste uka før jeg skal fylle på for å jevne litt ut. Det finnes egne mascaraer til vippeextensions. Ikke mening å kuppe tråden din ts, men er noe jeg lurer veldig på ang. vippe extensions! Har lenge hatt lyst til å prøve det, men så leste jeg et sted at man måtte være forsiktig med bruk av annen øyensminke når man brukte det. Som øyenskygge og liner.. Jeg er avhengig av gel-lineren min. og liker også å bruke øyenskygge til fest og lignende anlendinger. Kan man bruke maskara over? Når man fjerner sminke, faller vipper av da? Noen som har erfaringer rundt dette?? syntes det er sååå fantastisk fint, og så utrolig lettvint også da!Anonymous poster hash: 713e6...ce5
Avokado Skrevet 13. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2013 Ja de har en kjempebra salong i Finnmark. Dra dit. Anonymous poster hash: 63673...491 Hahaha, glemte å skrive hvor. Endret det nå.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Hei! Er det noen her som kan anbefale meg et bra sted i Oslo hvor de setter på vippe extensions? Helst et sted hvor det er mulig å få time på dagen. Og hvilke erfaringer har du med vippe extensions? Hva ligger prisen på? Ja. Dra til Anna, hun holder til hos JoJo & friends. Etter å ha vært to andre steder i Oslo er jeg endelig fornøyd Tror siden hennes heter (annas makeup world) Anonymous poster hash: abc60...555
Avokado Skrevet 15. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2013 (endret) - Endret 29. desember 2013 av Avokado
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Har de en hjemmeside? Hvor lenge satt vippene på? Jeg skulle gjerne fått satt på i morgen, HELST! :/ De? Det er mange som setter på vipper, hvis du refererer til svaret over deg så er det nok ikke mulig å få time på dagen. Hørt hun har blitt utrolig populær så ville nok tatt kontakt litt før du skal sette på. Anonymous poster hash: abc60...555
kills Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 Har ingen å anbefale her i Oslo da det er en stund siden jeg har hatt extensions, men var veldig fornøyd med resultatet. Jeg brukte sminke og liner som vanlig, men var jo litt mer forsiktig med påføringen. Brukte også mascara en-to ganger på vippene i uka, fjernet den forsiktig med q-tips og det gikk fint, men det er ikke anbefalt.
Avokado Skrevet 18. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2013 (endret) - Endret 29. desember 2013 av Avokado 1
Frisørdama Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Ja, vil se bilder. :-) Vurderer gjøre det selv, men jeg er så fæl til å gni meg i øynene at jeg tror jeg vil gni vippene av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå