AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Er det noen som har anbefalinger? Anonymous poster hash: 9ac7c...bc4
-Jiinxs- Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Det er greit å skrive om du vil betale eller ha et gratis program.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Tar gjerne mot anbefalinger på begge deler Anonymous poster hash: 9ac7c...bc4
Silfen Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Jeg bruker Avast. Er visst anbefalt blant de gratis. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Takk Jeg skal sjekke det ut.Anonymous poster hash: 9ac7c...bc4
-Jiinxs- Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 (endret) Nod32 Smart security, ikke gratis. Det programmet bruker svært lite resurser også, merker ikke at det går i bakgrunnen. Jeg har brukt de i kanskje 3-4 år og veldig fornøyd. Min subjektive mening om programmet. Endret 13. november 2013 av -Leon-
Minya Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 MSE - Microsoft Security Essentials, lett, bra og enkelt å holde styr på. Avast var bra før, men det har blitt fryktelig tungt å kjøre de siste par årene. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Microsoft Security Essentials som Minya sier. Bare ligg unna Avast og annet søppel Anonymous poster hash: 21bde...48c 1
Gjest Peanut Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Som de to over meg sier, MSE. ^^, http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/security-essentials-download Kan eventuelt også legge til Malwarebytes: http://www.malwarebytes.org/ Gratis versjonen av denne holder i massevis.
Gjest Cevita Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Hva synes dere om McAfee All Access? DNB tilbyr dette gratis til sine kunder. Jeg har det og jeg e fornøyd med tanke på at jeg ikke har fått noe virus, og at det går på både pcen min og mobilen min. Men jeg veit jo egentlig ikke hva jeg skal se etter for å se om det er et "bra" program.
Naomi Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Har hørt fra andre at Bitdefender er en av de beste antivirusprogrammene på markedet og har vunnet ulike tester. Selv bruker jeg Norton som jeg er veldig fornøyd med! 1
Silfen Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Man blir jo aldri kvitt norton så det er like greit å like det om man først har fått det inn.
Lutetium 71 Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Man blir jo aldri kvitt norton så det er like greit å like det om man først har fått det inn. Det fins vertøy for å fjerne det, utgitt av Symantec selv. Så det går fint an å få det bort.
Wobbz Skrevet 20. november 2013 #14 Skrevet 20. november 2013 Har hørt fra andre at Bitdefender er en av de beste antivirusprogrammene på markedet og har vunnet ulike tester. Selv bruker jeg Norton som jeg er veldig fornøyd med! Bitdefender funker som bare det!
Cordelia Skrevet 20. november 2013 #15 Skrevet 20. november 2013 Hm, jeg har nå funnet ut at jeg tror jeg har to virusprogrammer på. McAffee og Windows Security Def. Et må jo gå. Men hvem er best? Og hvordan vet jeg at jeg har hele Windows Sec. på pcen? Har en byggekloss logo ved nederst til venstre på nettsiden ved siden av McAffee logoen, er det selve programmet?
-Jiinxs- Skrevet 20. november 2013 #16 Skrevet 20. november 2013 (endret) Hm, jeg har nå funnet ut at jeg tror jeg har to virusprogrammer på. McAffee og Windows Security Def. Et må jo gå. Men hvem er best? Og hvordan vet jeg at jeg har hele Windows Sec. på pcen? Har en byggekloss logo ved nederst til venstre på nettsiden ved siden av McAffee logoen, er det selve programmet? Ikke skyt meg for det jeg sier nå. Men om det er Windows 8 du bruker, så oppgrader til 8.1. Har du Windows 8.1 eller Windows RT 8.1? Windows Defender for Windows 8.1 og Windows RT 8.1 gir innebygd beskyttelse mot skadelig programvare. Du kan ikke bruke Microsoft Security Essentials med Windows 8.1, men det trenger du ikke heller – Windows Defender er allerede inkludert og klar til bruk. Men hvis du vil beskytte en PC med en tidligere versjon av Windows, kan du bruke Microsoft Security Essentials til å beskytte PCen mot virus, spionprogrammer og annen skadelig programvare. Det gir gratis* beskyttelse i sanntid for PCer i hjemmet eller mindre bedrifter. Jeg bare ANTAR at når du skriver Windows Security Def så betyr det Windows Defender. Eller uansett. Så ville jeg bare ha avinstallert møkka programmet McAfee og installert 8.1. Gjøres via Windows Store. - Angående Norton, så fikk jeg fjernet det fra laptopen uten de store problemene, men helt idiotisk at du må laste ned et ekstra program for å få fjernet programmet. Endret 20. november 2013 av -Leon-
Cordelia Skrevet 20. november 2013 #17 Skrevet 20. november 2013 (endret) Ikke skyt meg for det jeg sier nå. Men om det er Windows 8 du bruker, så oppgrader til 8.1. Jeg bare ANTAR at når du skriver Windows Security Def så betyr det Windows Defender. Eller uansett. Så ville jeg bare ha avinstallert møkka programmet McAfee og installert 8.1. Gjøres via Windows Store. Takk. Altså jeg har Windows 7, så det slipper jeg ihvertfall og tenke på. Men da fjerner jeg "shiten" og oppdatere Windows Def. (jada riktig). Har kommet en del advarselmeldinger når jeg er på nettet, så vil ikke at hele driten kræsjer. Endret 20. november 2013 av Cordelia
-Jiinxs- Skrevet 20. november 2013 #18 Skrevet 20. november 2013 Takk. Altså jeg har Windows 7, så det slipper jeg ihvertfall og tenke på. Men da fjerner jeg "shiten" og oppdatere Windows Def. (jada riktig). Har kommet en del advarselmeldinger når jeg er på nettet, så vil ikke at hele driten kræsjer. Jeg vet ikke hva Windows Def er for noe. Men jeg ville avinstallert det også og søkt etter Microsoft Security Essential. Det skal vel være rimelig bra. Etter det jeg har hørt.
Cordelia Skrevet 20. november 2013 #19 Skrevet 20. november 2013 Jeg vet ikke hva Windows Def er for noe. Men jeg ville avinstallert det også og søkt etter Microsoft Security Essential. Det skal vel være rimelig bra. Etter det jeg har hørt. Security Essentials. Sorry!
Wobbz Skrevet 20. november 2013 #20 Skrevet 20. november 2013 Kjøp denne her: http://store.hermanstreet.com/index.php?p=cart&ICID=pin-BitDefender-Antivirus-2013_10_07-hs_add Også bruker du denne rabattkoden: "save20", så sparer du litt penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå