AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg vil ha en dagseng, men er usikker om det er vits i å gå for den om vippestolen ikke er noe særlig god? Vet den er veldig rett i ryggen. Vi skal ellers ha Tripp Trapp-stolen med newborn-sete, så babyen får jo ligge/sitte der på kjøkkenet i alle fall. Når han blir eldre er det vel greit å ha en vippestol? Anonymous poster hash: aefe7...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. november 2013 #2 Del Skrevet 13. november 2013 Vi har bare daybeden, men er veldig fornøyde med den. Spesielt for søsken som kommer senere, da den virker god og stabil, ikke tar så mye plass og kan slåes helt sammen så den blir flat for å stues bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 13. november 2013 #3 Del Skrevet 13. november 2013 Vi har kjøpt begge deler, men har ikke fått brukt det enda da babyen ikke er født enda. Men synes ikke vippestolen virker veldig rett i ryggen i forhold til andre vippestoler. Det jeg syns virker veldig greit med den er at om babyen sovner i stolen kan man legge den flat og sette den oppi sengen. Første barnet sovnet ofte i vippestolen, og vi kunne ikke flytte henne uten at hun våknet, så synes det høres lurt ut å bare kunne legge han ned om han sovner Men som sagt, babyen er fortsatt i magen, så har ikke noe erfaring med den enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Del Skrevet 13. november 2013 Vi hadde daybed'n og var veldig fornøyd med den :-) Den ble brukt som seng om natta helt til baby var 7 måneder faktisk, da ble den litt trang! Kjøpte ikke vippestolen fordi jeg ikke likte den helt, og i tillegg hadde vi babybjørn vippestol fra før! Anonymous poster hash: c43f6...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 13. november 2013 #5 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg har nettopp kjøpt daybed-delen, men ikke vippestol. Skal ha tripptrapp med newbornset og har allerede babybjørn vippestol (som er fantastisk). Den virker lun og stødig (bonus for oss som har snart-tre-åringer som løper rundt). Fint design også. Men har ikke testet den enda da, babyen kommer ikke før om et par mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 13. november 2013 #6 Del Skrevet 13. november 2013 Vi hadde bare vippestolen og brukte den mye. Babyen sovnet aldri i den så dagsengen var det ikke behov for. Veldig kjekt å kunne bære vippestolen rundt i huset med babyen oppi. Jeg tror ikke at stolen er noe rettere i ryggen enn andre vippestoler, det er en ergonomisk pute i bunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. november 2013 #7 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Jeg har nettopp kjøpt daybed-delen, men ikke vippestol. Skal ha tripptrapp med newbornset og har allerede babybjørn vippestol (som er fantastisk). Den virker lun og stødig (bonus for oss som har snart-tre-åringer som løper rundt). Fint design også. Men har ikke testet den enda da, babyen kommer ikke før om et par mnd Hehe. Nøyaktig samme situasjon her!, bare at babyen er født! 😊 Senga er utrolig stabil og bra i forhold til storebror. Han er ikke så veldig lang så han nådde faktisk ikke ned til babyen heller. Utrolig praktisk at den er så lett å flytte på. Enten dra eller løfte. Og enig i at BB vippestolen er super. Vi har den med litt luftigere stoff (masse små hull), virker veldig behagelig for baby(ene). Endret 13. november 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå