AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hei. Har lenge vurdert å skrive her om dette, og nå må jeg bare tilslutt, fordi jeg bare fortsetter å rote ting til, og kan trenge litt hjelp. For 3 mnd siden slo jeg opp med min samboer og kjæreste gjennom 1 år og og 7 mnd. Følelsene mine for han var bare ikke de samme lengre, han var blitt giddalaus og satt mye på pcen og forholdet vår var bare ikke det samme lengre. I tillegg hadde jeg begynt å få følelser for en annen gutt, og siden kjæresten min da var min første ordentlige kjæreste, følte jeg at dette var ikke sånn det skulle være. Jeg hadde noen måneder tidligere flyttet ut av vår felles leilighet nettopp pga jeg var usikker på følelsene og ville flytte hjem til foreldrene mine igjen for å tenke litt og kjenne på det å være borte fra han. Etter denne tiden hjemme igjen tenkte jeg at jeg ikke skulle nøye meg med et forhold jeg ikke var helt fornøyd med, så etter enda mer tenking og tårer, slo jeg opp med han. Det var et veldig vanskelig brudd, for jeg var fremdeles utrolig glad i han og hadde følelser for han, og han følte det samme. Han ville så gjerne at vi kunne prøve å fikse det sammen, men der og da følte jeg ikke var rettferdig ovenfor han siden jeg egentlig hadde bestemt meg. Så vi slo helt opp, og var begge knust. Dette er nå 3 mnd siden, og det har skjedd mye. Jeg har holdt litt på med han fyren jeg hadde fått litt følelser for mens jeg var sammen med eksen min, og det har vært veldig koselig, men han har mye going on og har som oftest bare tid til å se meg en gang i uken. I tillegg har han sagt at han er kjempeglad i meg men ikke vil binde seg til noen nå. Jeg trodde jo ikke jeg ville ha noen ny kjæreste på en stund, men ble lei meg da han sa dette. Så jeg tror jeg savner å ha en kjæreste... I denne tiden har jeg også rotet litt med andre og prøvd å finne ut hva faen jeg vil. Jeg og eksen har fått en grei tone tilslutt, og jeg har vært hos han i gamleleiligheten vår et par ganger og bare hengt sammen. Men det er ikke bare lett... Vi har hatt noen lange klemmer og jeg kjenner at jeg savner han. I denne tiden fra hverandre har visst han også holdt på med noen yngre jenter enn han selv og vært veldig flørtete, noe som han alltid har vært. Jeg er redd han plutselig vil få seg ny kjæreste eller bli seriøs med noen, og jeg er redd for hva jeg hadde følt da. Det plager meg allerede bare han roter med andre jenter, så jeg takler det ikke så bra. Dette får meg til å lure på om jeg vil ha han tilbake... Men jeg er så fullstendig forvirret over følelsene mine!! Vil jeg kun ha han tilbake fordi han har begynt å gå videre, eller vil jeg ha han fordi jeg savner han og savner det vi hadde sammen som var ganske bra. Men så prøver jeg å tenke på grunnene til at jeg slo opp, men kanskje han har endret seg? Han har sagt at jeg var så bra for han og at han ikke innså det før det var for sent. Da vil han kanskje endre seg og være bedre med meg denne gangen? Beklager for masse babbel og langt innlegg, håper noen gidder å lese. Noen som har opplevd noe lignende eller skjønner noe av meg? Det er så frustrerende når jeg ikke forstår følelsene og ikke skjønner hva jeg vil! Hjelp...Anonymous poster hash: 62dea...414
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Åå jeg har det akkuratt likt som deg... Sitter her hjemme hos mamma og pappa å skjønner ingenting av følelsene mine. Jeg vil bare forsvinne ned i jorden, orker ikke dette her. Jeg vet at jeg får det bedre med en annen enn xn min. Men samtidig holder jeg ikke ut tanken på at han skal ha ei ny dame i livet sitt....... WHY Anonymous poster hash: ed337...2de
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Godt å høre at jeg ikke er alene! For dette er virkelig umulig:( Jeg finner bare ikke ut av det! Jeg kan heller ikke tenke meg han med noen andre... Der er forferdelig å tenke på - TSAnonymous poster hash: 62dea...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå