AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg blir nesten redd meg selv noen ganger. Tror jeg kan spise en hel sjokolade + noen kakestykker f.eks. (når jeg først lar meg selv spise usunt) Føler det er SIKKELIG overspising haha. Så, hvor mye kunne du fått i deg? :DAnonymous poster hash: cb7ef...4a4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Hvor mye jeg fysisk klarer å stappe i meg? Det er en del, tror jeg. Er veldig glad i is, kunne spist en tolitersboks på en kveld uten problemer. Anonymous poster hash: ff9cd...b63
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Slapp helt av, du. Jeg spiser sunt og fornuftig resten av uka, men om jeg har lyst å kose meg en helg kjøper jeg gjerne inn en (eller to, hvis det er tilbud, ehehe) sjokoladeplate, en boks iskrem, litt smågodt og en pose french fries. Jeg bor alene. Anonymous poster hash: 08adc...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Slapp helt av, du. Jeg spiser sunt og fornuftig resten av uka, men om jeg har lyst å kose meg en helg kjøper jeg gjerne inn en (eller to, hvis det er tilbud, ehehe) sjokoladeplate, en boks iskrem, litt smågodt og en pose french fries. Jeg bor alene. Anonymous poster hash: 08adc...7b3 Herlig å vite at jeg ikke er den eneste :D maten opptar så mye av tankegangen at jeg blir så slitenAnonymous poster hash: cb7ef...4a4
Gjest SweetSunshine Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Kunne fått i meg? Oh, gash! Har ikke grenser på slikt. Jeg kunne også fint klart å stappe i meg alt dette her. Synes det er fascinerende når noen klarer en eller to ruter sjokolade og så er det nok. Åpner jeg sjokoladeplata, så kan du nesten være sikker på at den forsvinner. Det er derfor jeg bare spiser sånt på lørdager ellers hadde det gått galt!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Herlig å vite at jeg ikke er den eneste :D maten opptar så mye av tankegangen at jeg blir så slitenAnonymous poster hash: cb7ef...4a4 Så lenge kroppen din har det bra og kostholdet ellers er fornuftig, kan du lene skuldrene tilbake med god samvittighet. Man blir ikke usunn av å spise ræl en dag, på samme måte som man ikke blir sunn av å spise skikkelig en dag. Anonymous poster hash: 08adc...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Kunne fått i meg? Oh, gash! Har ikke grenser på slikt. Jeg kunne også fint klart å stappe i meg alt dette her. Synes det er fascinerende når noen klarer en eller to ruter sjokolade og så er det nok. Åpner jeg sjokoladeplata, så kan du nesten være sikker på at den forsvinner. Det er derfor jeg bare spiser sånt på lørdager ellers hadde det gått galt! Blir også overrasket når noen kun spiser et par ruter av sjokoladen, så har sukkersuget gitt seg. Det gjelder ikke meg, jeg kan spise veldig store mengder før jeg gir meg. Åpner jeg potetgullpose eller en 200 grams sjokoladeplate, tar det ikke lang tid før alt er spist opp. Spiser godteri bare 1 dag i uka, med god grunn, men har også hendt at det har blitt mer enn én dag i uka! Anonymous poster hash: b431b...041
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 En plate sjokolade går lett ned dersom jeg er sugen på noe søtt Anonymous poster hash: 6dce7...845
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Slapp helt av, du. Jeg spiser sunt og fornuftig resten av uka, men om jeg har lyst å kose meg en helg kjøper jeg gjerne inn en (eller to, hvis det er tilbud, ehehe) sjokoladeplate, en boks iskrem, litt smågodt og en pose french fries. Jeg bor alene. Anonymous poster hash: 08adc...7b3 Is er godt ja, og french fries Anonymous poster hash: b431b...041
Fuglen Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Aaaahhh, french fries!! Tror jeg må en tur på butikken ASAP Jeg kan forresten få i meg skremmende mye usunnheter når jeg først er i gang og har det tilgjengelig . . . 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Om jeg tar meg en fråtsedag og spiser alt jeg har lyst på, kan jeg fint få i meg et par sjokolader (Japp, Twix el.), en bøtte Ben & Jerry's, en frossenpizza, en boks Pringles, og litt smågodt. Og fremdeles ha plass til mer. Det er dog i løpet av en hel dag. Og det skjer meget sjelden. Ikke noe problem i få i seg 4000 ++ kalorier i løpet av en enkelt dag, dersom jeg slipper meg helt løs. Er også istand til å spise bare litt, fordi jeg har selvdisiplin og tenker på vekt og helse. Men et par sjokoladebiter og en håndfull potetgull er på ingen måte tilfredsstillende. Synes det er lettere å enten la være helt, eller ta den helt ut, enn å småerte seg selv med bittelitt av gangen. Anonymous poster hash: 88c3e...6aa 2
Ainnjdrea Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 Herlighet, jeg kjenner meg så sinnssykt igjen hos alle sammen. En stor plate med sjokolade forsvinner overraskende raskt når jeg først setter i gang Det samme med is, spesielt med den sjokoladesausen som stivner på isen, mmmm 1
Obiola Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Jeg kan ta helt av med godterispising i helgene, av og til både fredag, lørdag og søndag. Prøver å begrense meg litt og ikke kjøpe mengder hver dag, men blir en del smågodt, av og til en halv kilo på en helg... Som flere andre her kan jeg lett spise en boks med is alene. Potetgull eller brus er jeg ikke så glad i. Spiser sunt i ukedagene samt at jeg trener en del, så føler jeg er ganske sunn likevel, og vekta holder seg stabil. Er vanskelig å stoppe å spise godteri når man først er i gang!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Kunne fått i meg? Oh, gash! Har ikke grenser på slikt. Jeg kunne også fint klart å stappe i meg alt dette her. Synes det er fascinerende når noen klarer en eller to ruter sjokolade og så er det nok. Åpner jeg sjokoladeplata, så kan du nesten være sikker på at den forsvinner. Det er derfor jeg bare spiser sånt på lørdager ellers hadde det gått galt! Haha, jeg er sånn noen ganger:P Har lyst på sjokolade, men etter to-tre biter så finner jeg ut at det egentlig ikke var så godt likevel:P Men hos meg varierer det veldig da, noen ganger klarer jeg en hel plate, noen ganger en halv en, og noen ganger bare 2-3 biter. Typen min er enda verre enn meg. han kan LETT spise opp 2 plater på en gang... Blir kvalm bare av å tenke på hvor mange påskeegg fra freia han spiser i påska... ÅTTE egg klarer han å sluke uten å bli kvalm :O Jeg klarer jo såvidt 2 stk uten å dø av kvalme etterpå Anonymous poster hash: 97227...748
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 Jeg kan ta helt av med godterispising i helgene, av og til både fredag, lørdag og søndag. Prøver å begrense meg litt og ikke kjøpe mengder hver dag, men blir en del smågodt, av og til en halv kilo på en helg... Som flere andre her kan jeg lett spise en boks med is alene. Potetgull eller brus er jeg ikke så glad i. Spiser sunt i ukedagene samt at jeg trener en del, så føler jeg er ganske sunn likevel, og vekta holder seg stabil. Er vanskelig å stoppe å spise godteri når man først er i gang! fint å høre at andre for til dette også.. for et par uker sia husker jeg at jeg spiste en HEL mozarella pizza, var en bit igjen da. 3-4 grove vafler med nutella + 3-4 sjokoladebiter og først DA ble jeg kvalm. Ooops Anonymous poster hash: cb7ef...4a4
Gjest SweetSunshine Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 Haha, jeg er sånn noen ganger:P Har lyst på sjokolade, men etter to-tre biter så finner jeg ut at det egentlig ikke var så godt likevel:P Anonymous poster hash: 97227...748 Noen er heldigere enn andre i dette livet!
Gjest SweetSunshine Skrevet 13. november 2013 #17 Skrevet 13. november 2013 Blir også overrasket når noen kun spiser et par ruter av sjokoladen, så har sukkersuget gitt seg. Det gjelder ikke meg, jeg kan spise veldig store mengder før jeg gir meg. Åpner jeg potetgullpose eller en 200 grams sjokoladeplate, tar det ikke lang tid før alt er spist opp. Spiser godteri bare 1 dag i uka, med god grunn, men har også hendt at det har blitt mer enn én dag i uka! Anonymous poster hash: b431b...041 Er helt enig! Noe av det farligste er hvis jeg har vaniljeis, peanøtter, nonstop og sjokoladesaus. NAM! Da er det stopp når det er tomt for is. Kunne ønske dette var en overdrivelse! Godt det ikke skjer ofte
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 Er helt enig! Noe av det farligste er hvis jeg har vaniljeis, peanøtter, nonstop og sjokoladesaus. NAM! Da er det stopp når det er tomt for is. Kunne ønske dette var en overdrivelse! Godt det ikke skjer ofte Haha, du er akkurat som meg! Kjøper jeg en toliters-is, stopper jeg ikke å spise det før det er helt tomt. Det er helt umulig for meg å ha is i skapet i flere dager! Anonymous poster hash: 987ad...a7d 1
FruHudson Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 (endret) Hos meg er det alt eller ingenting, så derfor har jeg "spisedager" fredag og lørdag. Da kjøper jeg alt jeg har lyst på av usunnheter. Jeg kan få i meg store mengder Resten av uka holder jeg meg unna, for jeg klarer ikke spise bare litt. Kan liksom ikke åpne en pose potetgull og bare spise en neve. Noe jeg liker å kose meg med er focaccia-brød som jeg dypper i aioli. Sikle. Endret 13. november 2013 av FruHudson 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #20 Skrevet 13. november 2013 Pokker ta dere alle sammen, nå har jeg lyst på is igjen. D: Anonymous poster hash: 88c3e...6aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå